Hei hei.
Flott forum! Jeg har snust litt rundt her en stund, og sugd til meg visdom fra drevne ketolysekurere!
Jeg har vært på ketolyse noen uker (er det fire, kanskje??), etter en stund på south beach, og før det, "vanlig" slanking. Vekta begynte på 86,6 kg. Nå er jeg nede i 75,1!!!
Målet er under 70 kg i første omgang, og kanskje rundt 67 kg som sluttmål.
Har stor tro på ketolysekuren, selvom jeg akkurat nå sliter med motivasjonen, og en uke med liten nedgang, uten at jeg helt forstår grunnen.. Får vel bare smøre meg med tålmodighet, og en dæsj fett!
Håper jeg får være en del av dere, nå i begynnelsen som "elev", men håper jeg kan bidra til andre ferskinger når jeg har blitt kvitt flesket og har blitt lærd!
Nå skal jeg finne ut hvordan jeg lager sånn fancy kilotelledings nederst!!
Velkommen hit til oss :D Det "verste" gjenstår jo med tanke på vektnedgangen men jaggu er det ikke ille med den kjekke gjengen her inne som backer en opp med minste tegn til motgang..
Har funnet et motto her inne som jeg bare elsker:
Ingenting smaker så godt som tynn føles!! (husker ikke i farten hvem som skal ha kredit for det geniale utsagnet)
Og det er så rett så rett spør du meg. Når jeg får lyst på noe fy-fy :rolleyes: mat så sier jeg det for meg selv å da går nesten suget over av seg selv:p
Også synes jeg det er så bra at hvis jeg spiser sukker/karbo, så vil jeg ikke være i ketose lenger, og da ødelegger jeg kuren i mange dager! Det hjelper faktisk til at jeg holder meg i skinnet!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.