< Tilbake til oversikten

Lavkarbomat, samleside m/bilder

LenaBeatrice sa for siden:

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette innlegget jeg, så jeg prøver meg på å starte en ny tråd.

Jeg har laget en egen kategori i bloggen min som heter Lavkarbomat.
Der har jeg samlet den lavkarbomaten jeg hittil har skrevet om og vist i bilder.
Kanskje det kan være til inspirasjon for noen av dere?
Sidene blir oppdatert fortløpende.

www.lenabeatrice.net/kategori/lavkarbomat/
[color=#0066cc][/color][url="http://www.lenabeatrice.net/lavkarbomat"][/url]

sykavsukker sa for siden:

Likte bloggen, bildene og WOW så pen du har blitt :)

Emmie sa for siden:

Jeg har fått flere gode mattips fra bloggen din Dreamy !

Kjempeflott blogg! :)

Lavkarbo er tingen vet du ;)
Tusen takk :klem:

Hvis du liker å se bilder når du er ute på "matjakt" kan du gjøre som meg, jeg pleier å se i alle mulige blader og aviser, både nettbaserte og papir.
Som regel er det høykarbooppskrifter, men ikke alltid.
Men høykarbo kan ofte gjøres om til lavkarbo ved å kutte ut og erstatte visse ingredisener.
Bruk fantasien og prøv deg frem, kjøkkenet mitt kan se ut som en slagmark til tider :p

frøken sa for siden:

Kjempefin blogg og supert med bilder. Har prøvd meg på løvbiff holdit, det var kjempegodt. Hele familien likte det. Kommer nok til å prøve andre ting også.

Thaleia sa for siden:

Kjempefin blogg!! :) Og det var jammen meg mange fristende matretter (og fine bilder) der :)

luringen sa for siden:

åååh...sluuuurrp. takk!

Hei hei dere....veldig hyggelig at dere liker bloggen, og oppskriftene :-))

Jeg bruker min egen blogg selv ganske ofte når jeg lager mat, så slipper jeg å finne opp hjulet på nytt hver gang jeg har lyst til å lage meg noe ekstra godt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.