< Tilbake til oversikten

Null utslag på stixen, skjønner ikke hvorfor

Stellamor sa for siden:

Selv om jeg har gått på kuren leenge nå, så tester jeg likevel innimellom med stix. De siste 3 dagene nå har det ikke vært utslag. Har spist som vanlig, men har en liten mistanke mot en sukkerfri sjokolade. En liten bit er 0, 5 karb, så burde jo ikke utslag ( spiste 2 biter i dag), men det må vel være den.

Eller opplever noen andre av dere at stixen er hvit uten at dere vet hvorfor? Jeg tror jeg har el i disse dager..Kan det ha noen sammenheng? Eller har jeg rett og slett slanket meg for lenge? :)

Lemen sa for siden:

Om stixene er gamle, eller ikke oppbevart i tett boks, så virker de ikke lenger, og man får ikke utslag. Er det lenge siden sist du testet, og fikk utslag?

Kanutten sa for siden:

Kavalorten er min ketosestick..... Hvis han rygger når jeg vil kline med ham, ja DA er jeg ketose ! :p

Yonah sa for siden:

Aner ikke, men har det noe å si egentlig, om du spiser riktig? Skjønner jo at du lurer, men ketostixene får oss ikke ned i vekt...

Stellamor sa for siden:

Nei, spiller ingen rolle...Jeg har gått ned mye, så vet jo at jeg gjør dette riktig, men klarer ikke la være teste og lurer likevel :o

Stixsene er ikke gamle og oppbevares riktig.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.