Bestilte vekta jeg!!!! De hadde flere vekter begge plassene og da kostet de omtrent det samme begge plassene! Men denne du nevnte er et skikkelig RØVERKJØP!!!
Vurderte å kjøpe en, men så kom vi fram til at selv om den er billig så har vi ikke behov for rapporter om vann, muskelmasse og fett så lenge vi føler oss i bra form som det er.
Det kan hende, men hvis sambo fersker meg i å handle mer på krita så blir jeg blakk OG bostedsløs :rolleyes: Det var på en måte såpnn jeg ble blakk for tida... :D
Er slike vekter noe bra da? Nøyaktige liksom? Har vurdert en stund å kjøpe.. men usikker. Er liksom nok å bli deppa for at man ikke går ned i kg, plutselig skal jeg bekjymre meg for muskelmassen min også :p
Jeg har en slik Tanita vekt, men en som koster vel 2500,- Kjøpte den i januar og funka helt fint.
Så begynte jeg på lavkarbo og vekta vil ikke virke på meg lengre:confused: Vet ikke helt hva som skjer, for den virker på manne. Dvs eg får veid meg men ikke målt muskel og fettmassen, og det går på han selv om han bruker mine innstillinger. Har fått nr til leverandør så jeg må ta meg en prat med de, noen andre som har opplevd liknende?
En annen ting, det var da veldig stor forskjell på veiledende priser på de to tilbudene, alt fra 1200 til nesten 5500 kroner???
Nå har jeg også bestilt meg vekt. Bestilte på sidene deres i morges før jeg gikk inn her å så at den var utsolgt så jeg betalte og tenkte at alt var i orden, men så oppdaga jeg at den jo var utsolgt. Da skrev jeg en mail til treningspartner å de tilbydde meg enten 532 eller 570 til samme pris. Utrolig god kundeservice ;);)
Så nå blir det Tanita 532 på meg om noen dager :D
Konklusjon: Treningspartner kan absolutt anbefales ;)
Sånne vekter er kjempe bra. Gikk på vekt i balanse kurs hos Fedon i fjor og der hadde de en sånn vekt som målte fettinnholdet i kg og ikke %. Er det noen som vet om noen vekter som har den funksjonen som ikke er alt for dyr? Jeg syntes den var kjempe motiverende, for man kunne se hva som var vann, fett og kroppsmasse.
Fikk vekta på fredag jeg også å er kjempefornøyd. Hadde en anelse om at min gamle vekt viste litt for mange kilo pga at wii fit en min viste alltid 3 kg mindre enn badevekta. Den nye vekta viser likt som wii fit så jeg bare jubler å jubler :p:p Plutselig er jeg nå nede i 70 kg ;)
Det problemet har jeg også hatt, og har vært usikker på hvilken av de jeg skal stole på, så jeg har stolt på badevekten og tenkt at Wii Fit er jo tross alt bare et spill.
Men da skal jeg fra nå av glemme badevekten og bare bruke Wii Fit. :D
Når man er ganske utrent, og presser seg selv litt, gir faktisk Wii Fit en god treningsøkt. Men er man godt trent er Wii Fit bortkastet, men gøy.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.