< Tilbake til oversikten

Falt ut av ketosen

Stilken sa for siden:

Hei

jeg spiser rett, ikke noe tull med kosten, men har hvite stix:( jeg falt ut rett før helgen, tok meg litt sukkerfri sjokolade og har etter det hatt hvite stix som sagt

Tar det lang tid å komme inn igjen? eller er hele greia ødelagt nå? :eek:

Yonah sa for siden:

Ikke heng deg opp i de stixene, de betyr ikke alt.

Jeg kuttet de ut etter å gått fra 20 til 12 karber og stixen ble hvit, men jeg gikk ned i vekt. Stixene hjelper meg ikke ned i vekt, det gjør maten.

Ellers kan søtningsmiddel gi stopp i vektnedgangen for en del ja, men jeg datt ikke ut av ketose i følge stixen av sukkerfri sjokolade..

Lemen sa for siden:

Om du har fulgt dietten, og spist som du skal, så er det nok ingen fare. :) Det er ikke alltid at man får utslag, selv om man spiser ketogent.

Her er er et par tråder som du kan lese litt mer om ketose:

-ketose. (Innlegget hører egentlig inn for de som skal gå på Atkins Induksjon, men ketose er det uansett om man går på Atkins eller Ketolyse.)

-fett og ketose

-og denne

arnakristin sa for siden:

Hei,
Stixene kan bli ødelagt dersom de ikke oppbevares riktig, tørt og mørkt. Noen får ikke utslag på stixen når de har mensen.
Husk også at man skal i hovedsak måle om kvelden ca 2 timer etter siste måltid…

Ellers så signerer jeg Imse og Lemen…

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.