< Tilbake til oversikten

Frokostpannekake

Tonemi sa for siden:

Jeg er temmelig fersk i denne store ketolyse verden. Så oppdager jeg denne fristenede superdupergod pannekake oppskriften...Men ser også at i en pannekake vil jeg komme til å spise 6 karb....Er ikke det litt mye til bare frokosten?
Eller er pannekaken så stor at det er nok til flere måltider eller flere personer?

Liv:) sa for siden:

Det kommer jo helt anpå hva du spiser resten av dagen. Jeg spiser desidert mest karbo til frokost, men jeg følger jo ikke ketolyse.

Aner ikke hvilken oppskrift du snakker om, så kan ikke svare på det andre du spør om.

Egg hver dag sa for siden:

Hvis det er den samme frokostpannekaka som jeg har prøvd så holdt den til 2 måltider.

Tonemi sa for siden:

Pannekake oppskriften heter "Suoerdupergod pannekake"

Summer sa for siden:

Du kan jo lage pannekake av akkurat hva du vil. Det funker veldig godt å lage pannekake (og vafler) av proteinpulver. Egg, proteinpulver, kanel og en liten dæsj fløte eller vann eller rømme. CC kan man også bruke (samt litt søtstoff om man bruker det).

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.