< Tilbake til oversikten

Stavmikser

saxpia sa for siden:

Det har jeg ikke. Og jeg ser jo det at det hadde vært kjekt å ha. Tungvindt å dra fram kjøkkenmaskinen hver gang jeg skal lage meg eggemelk, for eksempel.

Men det er jo, som med så mye annet, forskjell på stavmikserene. Og jeg gidder ikke et megabomkjøp. Derfor lurer jeg på:

Hva slags stavmikser har du?
Hvor fornøyd er du med den?
Pris?

På forhånd takk for svar:)

Egg hver dag sa for siden:

Hva slags stavmikser har du?
Jeg har philips stavmixer, kjøpt for 4-5 år siden.

Hvor fornøyd er du med den?
Kjempefornøyd, bruker den ofte.

Pris?
Tror den kostet 3-400 en plass.

Ser at lefdal har en ny variant av den jeg har til 295.

Tidl. medlem sa for siden:

Jeg har også den fra Philips. Genialt med vispen i tillegg! :)

Gerd sa for siden:

jeg har omtrent samme som denne, 600w, med turboknapp i tillegg. Den var ca 600, kjøpte for omtrent et år siden :ja:

Kjempefornøyd med den :D Brukes daglig :ja:

Yonah sa for siden:

Høres ut som den vi har, jeg synes den bråker litt i forhold til den gamle vi hadde fra braun( men den slet ut to visper og en mixerbolle.).

Skippy sa for siden:

Jeg har en sånn som Gerd. Synes min bråker mer enn den gamle som jeg kjørte til "stein", på den annen side så synes jeg denne er knallgod. Tilgir den litt bråk jeg da. Det eneste negative er at det virker som om vispen slingrer litt, har nettopp griset ut kjøkkenet nemlig.... Vaske nå.

Levita sa for siden:

Jeg har den samme som Egg-hver-dag, bare at jeg ikke har ekstrautstyret kun mikseren og plastbegeret, og er fornøyd med den. Det er ikke så lenge siden jeg kjøpte den, så kan ikke si noe om kvaliteten, men den fungerer godt til mitt bruk. Så flotte stavmiksere til fra nesten 2000 kroner og nedover, men gikk for en til 349 kroner... Den gjør nytta :)

Carisma sa for siden:

Samme her :ja: Braun'en gikk føyken. Fant ut litt for seint at ekstradeler kan kjøper i en butikk på ensjø, men da hadde jeg allerede kjøpt Wilfa sin, wilfa.no/katalog/product.php?productid=16285&cat=316&page=1. Er kjemepfornøyd. Ga 399 for den på smart club og bruker den 3-4 ganger daglig på det meste :D

saxpia sa for siden:

Takk for tips.

Endte opp med en fra Bosch. Den var trådløs, og det passer meg utmerket, for strømuttakene på kjøkkenet vårt er håpløst plassert.

Skulle egentlig sjekke litt mer rundt for å se hva som så ut til å være best, men jeg hadde ikke tålmodighet til det, ville ha den i hus NÅ, så da får vi bare håpe det er et greit kjøp :lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.