Hei!
jeg er ny her inne og håper å treffe likesinnede. Jeg prøver fortvilet å ta av meg noen kilo. Gikk på kurs i fjor og det fungerte bra men når kurset var ferdig og sommeren kom så skle det litt ut og etter det jeg har ikke klart å ta av meg noe mer.
Jeg er også ny her:)
Jeg skal ned 30 kg og vet dette blir en kamp, men er jo kommet langt med å starte:)
Utrolig fint å ha et forum som her med oppskrifter og mange andre som sliter med det samme å snakke med :)
Hei
Eg og er ny her.:)
tenkte dette var ein plass for inspirasjon og tips....
Eg prøver meg på Ketolyse-kuren, og er fornøgd så langt, men det går seeeint og eg mister liltt piffen...! og ka i all verden skal eg lage til middag...kanskje nokon her har gode tips?
Middagen er den jeg sliter med også... Så jeg kan desverre ikke gi deg noen tips der må nok ta frem boken fra kurset mitt i fjor og se om jeg finner inspirasjon.
Lag wok :D med kylling eller svinefileet!! Taco uten lefsene og skjellene, med masse god salat, rømme og salsa (den fra first price mener jeg har minst karber og sukker) Blomkål og brokkoli grateng med kylling fileet :p
Bare å prøve seg frem!! lykke til!!
Gerd`s oppskrifter er gull verdt. Tror det lønner seg å jobbe med tålmodigheten når vi holder på med det her. Jeg har i gjenomsnitt gått ned 1/2 kg. i uka.Måtte virkelig jobbe med meg sjøl til å begynne med for å innse at det var greit.Nå har jeg kommet dit hen at det kansje er lettere å bli der når du har nådd den vekta du har satt deg som mål.
Takker alle sammen og takker for rådene og lykke til, til dere andre nye her også.
Gerd's kokebok har jeg ikke hørt om .. hva er det? Jeg tar imot alle tips med stor glede.
Akkurat nå jobber jeg hardt med meg selv for å motivere meg til å begynne med dette. Så mange ganger har jeg prøvd men det har blitt ett halv godt forsøk. Så her må jeg virkelig endre tankesettet mitt og starte på nytt.
Jeg ser for meg selv 20 kg lettere og friskere. Jeg trenger sårt hjelp av der her inne for motivasjon. Håper jeg kan få det og at jeg denne gangen skal klare å gå ned i vekt.
Hei Alle sammen!
Da ble dagen min litt bedre etter at jeg fikk kommentar fra en kollega at hun så at jeg hadde blitt tynnere siden jeg begynte å jobbe der i nov. i fjor... Det var bra for vekta sier noe annet.. men jeg tar med meg de ordene og fortsetter jobbingen mot ett tynnere jeg. ;)
Heisann:o
Veldig glad for finne denne siden. Har nettopp kommet hjem fra ferie i Tyrkia, og må på nytt ta av noen kilo.Har fulgt en enkel GI kur en uke,med veldig godt resultat.
Har en Lindbergbok,men synes oppskriftene er omfattende. Her er det jo masse fint å finne.
Tidligere har jeg brukt Grete Roede,men følte ikke for det nå:p
Da er det bare å jobbe videre. Minus 8 kilo til er målet:suss:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.