Har spist vanlig mat i noen dager nå, og nå er det utrolig vanskelig å komme i gang igjen. Jeg sliter med viljestyrken og mye er pga jeg er lei av det jeg spiser.
Frokosten og middagen klarer jeg å variere nok til at jeg klare tanken på å spise ketolyse videre, men LUNCH.... Jeg står helt fast!
Noen som har noen gode forslag, foruten reker i majo og div salater?
Dette er bare min 5.dag på ketolyse, men jeg har prøvd litt forskjellig til lunsj, fordi jeg ikke kan spise salat (allergisk mot alle rå grønnsaker).
Ketolyse brød med godt pålegg (ost og kalkunssalami, veldig lite karbs), egg og pølse "muffins", og idag spiste jeg frokostpannekaker til lunsj, med ost på.
Jeg har dessuten planer om å prøve fetaost "salat" (fetaost, oliven, champignon på boks + revet kyllingkjøtt), kyllinglår med ost og champignon som tilbehør.. Også får vi se om jeg finner på noen andre smarte ting :)
Ellers kan du jo surfe oppskrifter her på forumet, mange gode forslag der :)
Lykke til!
Har du søkt? Har du lest i underforumet for lunsj under oppskrifter?
Jeg spiser det samme til frokost, middag, lunsj og kvelds.
Det kan være salat med kjøtt, rømme, majones eller olje som fettkilde, kjøtt med smør og noe grønt til, nå åt jeg taco til kvelds, altså salat, noen utvalgte grønnsaker ( jeg må teller veldig nøye jeg), kjøttdeig med hjemmelaga tacokrydder, rømme, ost og litt tacosaus.
Frokostpannekake kan spises til lunsj, ostelasagne, kjøtt og blomkålmos, spekeskinke, eggerøre og grønnsaker.. Listen er uendelig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.