Jeg har fått på ketogent kosthold siste år. Gått ned fra 75,5 til 62,5. Dette er vel og bra, men siden januar 2009 har jeg kun gått ned 3 stakkarslige kilo.
Jeg er i ketose, men har hatt noen "ferier" fra den ketogene kosten, men ca 1 mnd tilsammen av de siste 5.
Jeg har gått fra BMI 30,8 til BMI 25,5.
Jeg har 5,5 kilo igjen og de sitter som limt til kroppen. Dette frusterer og jeg er veldig klar for å bli ferdig.
Noen som kan tipse meg.
Frokost: 1 egg, 4 striper med bacon
Lunsj: salat med kyllig/skinke
Middag: kjøtt med salat eller blomkål/brokoli
Kvelds: Manchego ost, spekeskinke eller svor fra Maarud o.l.
Trener litt, men sikkert ikke nok.
Drikker kaffe og pepsi Max.
Kanskje du spiser litt mye salt? Ser du spiser svor fra Maarud, spekeskinke o.l. Bacon har jo også en del salt i seg. Er ganske ny på dette kostholdet jeg, men ser at andre sier de siste kiloene sitter veldig godt...
Nå har ikke du oppgitt noen mengder, men jeg synes det ser ut som om du spiser lite jeg. 1egg og litt bacon til frokost, blir du mett da? Og spiser du så fort du blir sulten igjen?
De siste 5kiloene kan sitte som støpt... Jeg Må spise salt om kvelden for å slippe å fly på do 4 ganger pr natt.. Saltet kan gi meg en kilo mere med vann, men det er vann og ikek fett!
I grunnen liker jeg ikke egg, blir litt kvalm. Derfor klarer jeg ca 1 egg, men må ofte la litt ligge igjen...
Jeg spiser litt lite ja, men jeg er ikke store dama heller. 156 høy og da er det begrenset hva man kan ha i seg.
Jeg blir ofte fort sulten etter lunsj, salat metter ikke så lenge. Jeg styrter derfor hjem fra jobb for å få i meg middag.
Jeg har tidligere spist brøderstatninger, men jeg gikk veldig lite ned i vekt den siste perioden, derfor prøver jeg å holde meg unna kornprodukter.
Dette er jammen ikke lett.
Jeg skal være i ketose frem til 10. juni, og håper jeg er nærmere målet da enn jeg er nå...
Jeg mistenker at Pepsi Max kan være et hinder for deg. Prøv med litt trening på morgenen før frokost!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.