< Tilbake til oversikten

Slankeoperasjon, gastric bypass

jente26 sa for siden:

Noen som har erfaringer med gastric bypass.?har begynnt på Lindberg dietten lurer på om dere har erfaring med om dette kostholdet fungerer bra etter operasjon?Lurer også på hva som er å anbefale av Lindberg og Atkins dersom man skal ha stort vekttap.?Er takknemlig for hjelp og tips

Albertine sa for siden:

Etter min mening er Lindbergh det absolutt beste etter en GBP. Fokus på proteiner og grønnsaker med akkurat nok karbohydrater til å gjøre livet levelig. Skal man gå løs på stor overvekt uten operasjon er Atkins definitivt veien å gå. Lindbergh blir ikke ekstremt nok.

(Jeg har hatt en GBP og svarer gjerne på spørsmål. :))

Iset sa for siden:

Enig med Albertine. Lindberg er perfekt etter GBP. Jeg tåler jo fett veldig godt da, og prøver å ha en livsstil ala Lutz, men andre tåler fett dårlig og spiser litt mer tilnærmet Lindberg. Vi må jo ha et stort fokus på bla. proteiner, så da har vi en dugandes unnskyldning til å "fråtse" i egg, kjøtt, fisk og lignende og la potetene og pastaen ligge igjen. :D

gryhelen sa for siden:

Jeg er og operert og prøver å finne den beste metoden. Fett passer meg dårlig, samme som med sukker, jeg dumper av ganske små mengder. Selv nå etter 5 år. Tror jeg får se etterhvert hva som min kropp klarer å håntere. Må vel nesten prøve seg frem. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.