Det varierer litt, husker ikke navnet på dem akkurat nå:confused:noen av dem har bare 5 kh per 100 gr, og ettersom jeg jo ikke bruker 100 gram av den så blir det ikke så mye karbs.
Og jeg som har vært redd for at jeg har spist for mye:confused:
Føler det er vanskelig dette, jeg spiser jo så mye kaloririk mat, så jeg føler ikke jeg er på "slank":p
Salsaen kan jeg jo lage selv ja, men jeg gidder ikke:confused:
Ikke gidder jeg stå å lage avanserte eller tidkrevende middagsretter heller... Men trur jeg skal bake meg et lavkarbobrød jeg, etterhvert:D
Dette er min dag med mat med litt variasjon av proteinmåltidene :
Frokost: 1 stk fiberrik med solsikke
15 gr smør
20 gr gauda
1 kokt egg
ketolysetablett
Lunsj:
50 gr isbergsalat
100 gr tomat
30 gr paprika
20 gr seterrømme med 2.3 dråper søtstoff til dressing
150 gr rensede reker
ketolysetablett
Middag:
150 gr kyllingfile
100 gr blomkål
100 gr tomat
30 gr seterrømme
ketolysetablett
Kvelds:
1 stk fiberrik solsikke
15gr meierismør
20 gr kalkunpålegg røkt
20 gr gaudaost
ketolysetablett
Dette blir:
Proteiner 108,9
Fett 64,3
Karbo 15,4
Måltidene har variert litt , men ligger rundt detsamme på proteiner, fett , og karbo hver dag. Dette blir ihvertfall jeg god og mett på. Drikker ca 3 liter væske daglig. Veide 110 kg når jeg begynte for 3 uker siden , veier nå 103,8
Hender jeg lager meg gele av fun ligth saft for å ha noe å kose meg med. den er 0 gr på alt. ser du Spiser litt krem om kvelden for å kose deg , lag gele å ta kremen med den.Nydelig. Blir litt mer fett enn det over da men er helt ok.
Jeg bruker mye kortere tid på middagene når jeg lager de fra bunnen selv enn jeg gjorde da jeg brukte endel ferdigmat og spiste som "vanlige" folk :ja: Og om du bruker litt tid en dag, og lager storporsjon, kan du bruke rester flere dager, eller fryse ned.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.