Til deg som sliter med slapp hud og heng på magen, vi er flere :-)
Jeg ønsker meg en operasjon med tid og stunder, men til da må jeg leve best mulig med meg selv, sånn som jeg er.
Gikk faktisk i bikini da jeg var i Egypt i vinter og rettet ryggen og hevet hodet når jeg spradet rundt på stranden :-)
Jeg synes også du så kjempebra ut! Har sett folk med mye mer løshud enn det der, så du har vært heldig. Men skjønner likevel godt at det er sjenerende - selv om det for meg nå føles som den store drømmen å se ut som deg fremfor sånn jeg ser ut nå..
Så flott du ser ut, og gratulerer med flott vekttap! Den løse huden der er ingenting å snakke om, kunne vært mye verre enn som så! Gled deg over hvor flink du har vært :)
Så flott!! Jeg har også endel løshud og skal til konsultasjon på Medi3 i Ålesund forhåpentligvis til høsten for å ta det kirurgisk, gleder meg. Får det selvsagt dekket.
Jeg kommer ikke inn på siden din nå pga. nettet her men skal ta en kikk når jeg kommer inn. Så flink du har vært!!
Synes også du ser flott ut! Og den løshuden var da ikke så ille,men full forståelse at det er sjenerende. Men tenk hva du har oppnådd,født flotte barn og minsket vekten med utrolige 45 kg! Vær stolt over deg selv :)
Så utrolig flink du har vært. :) Og så utrolig inspirerende du er! Synes det er modig gjort å vise oss bildene dine, og må få legge til at du sikkert er til hjelp for mange andre som sliter med selvfølelsen når det gjelder løs hud. Du synes sikkert det er mye verre enn det egentlig er.
Tusen takk skal du ha for at du deler med oss.
Jeg ble så glad for alle hyggelige kommentarer, at i dag når jeg gikk i butikken her på Ørje så gikk jeg der og følte meg så fin!!.
Ordene deres gledet og løftet meg utrolig mye.
Jeg nevnte dette for samboer også og han svarte:
Ja jeg har nå aldri helt skjønt hva du egentlig snakker om , jeg ser ikke helt hva du mener......
:-)
I pur glede kjøpte jeg meg fine sommerservietter som jeg skal ha under brødskiva mi i kveld....lavkarbobrød selvfølgelig ;)
He he, vel, jeg har ikke kommet så langt at jeg viser meg i bikini enda ;-)
Har en god del slapp hud på innsiden av lårene også, og grevinneheng på armene.
Nå har jeg våget å vise magen, får se om jeg våger å vise det andre med tid og stunder.
Olabukser er tingen, det holdet litt på plass ;)
Men takk skal du ha.:)
Det trodde jeg også at jeg bare kunne drømme om...for 45 kilo siden ;)
Men det handler faktisk ganske mye om å kle seg etter kroppen.
Det er mange typer klær jeg absolutt ikke kan ha på meg, som får hele figuren til å se annerledes ut.
Tenk litt strategisk jenter!
Eksempel:
Jeg har "lange flate ballær" foran på brystet, de henger, og de henger langt, slappe og lite fikse.
Ja det er puppene mine jeg snakker om her :p
Jeg bruker en god fast BH, og bruker gensere/sjorter med u-ring eller v-ring i halsen.
Mine gensere og skjorter har også alltid litt lengde på armen.
Når det gjelder bukser så bruker jeg helst Boot-cut (tror jeg det heter?), bukser som er trange nederst får figuren til å se totalt annerledes ut.
Det er mye man kan gjøre med strategiske valg av klær!
:rodme: I tankene mine ER jeg også lekkersmekker slik jeg var for 20 kilo siden... Bruker derfor fremdeles klær som ville ha passet ei dame som er 20 kilo lettere....:o Dyyypt utringa trange overdeler.... men heldigsvis slacksbukser! :p Har omvendt "anorexiselvbilde" jeg; FØLER meg tynn og lekker, men jeg er egentlig BARE lekker :lol:
Jeg tar meg ikke godt ut i joggebukse, for det stoffet er så løst at det ikke holder noenting på plass ;-)
Magen henger, innsiden av lårene er slappe, og kroppen får en heller merkelig fasong.
En olabukse derimot er stram og holder ting i "ro" ;)
Men jeg prøver å bruke de fordelene jeg har på best mulig måte.
Det kan dere også gjøre!
Med eller uten for mange kilo.
Jeg prøver å ikke la alle "skavankene" ødelegge for gleden over å ha slanket bort så mange kilo :-)
Så fantastisk å lese bloggen din, du har virkelig lagt sjela di i dette.
Du ser råbra ut! Syns du er tøff som viser frem magen din. Har den der selv, og tenker at jeg vil ta en operasjon når alle kiloene er borte og jeg har fått de barna jeg skal ha.
(Og de puppene der har jeg og. Men syns det er deilig at de blir -mindre- da, er lei av big boobies!)
Imp: ang pupper, noen ganger ønsker jeg meg sånne fine faste små, men det er mest da jeg står foran speilet og kommer med noen små hjertesukk.
Det finnes så mange fine bh'er for oss med "sånne" pupper også, bh'er som strammer opp og former, så det er ikke noe stort problem for meg.
Kjøpte en gang kjempefine bh'er på Lalina i Oslo, de var skikkelig fine, med blonder og det hele, veldig lekre, og dama i butikken hjalp meg å finne akkurat riktig størrelse for meg.
Jeg husker den ene, den var ferskenfarget og veeeeeldig fin, følte meg så flott i den :-)
Så til noe annet...
Jeg har litt problemer med å ta imot komplimenter, men jeg blir også veldig glad for dem, vet bare ikke helt hvordan jeg skal svare når folk skriver så mye fint til meg.
Føler at jeg har lyst til å gi store store store klemmer tilbake, men det er jo litt vanskelig å formidle i ord... Men tusen takk skal dere ha!
:):):):):):):):)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.