karbonull sa for siden:
Skal på middag i helgen hvor de serverer patè til forett.. lurer på om dette er lov? er typisk spansk pate...:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
karbonull sa for siden:
Skal på middag i helgen hvor de serverer patè til forett.. lurer på om dette er lov? er typisk spansk pate...:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
Kitt sa for siden:
Er ikke pate bare en fin form for leverpostei, da?
Skal ikke være mange karber i en sånn en og som forrett er det vel uansett ikke store biten man får!:p
Yrla sa for siden:
Spis litt av den bare, da vel, om den smaker skummelt:) Du må jo ikke spise den heller. Det er vel mange forskjellige pateer? Vanskelig å vite hvor mye karbo det er i denne.
gamlebyen sa for siden:
Pateer og posteier har ofte en del potetmel eller annen stivelse som bindemiddel. Personlig ville jeg spist med god samvittighet okke som
Yrla sa for siden:
Hvorfor det, gamlebyen?:)
gamlebyen sa for siden:
Det er jo begrenset hvor mye man får i seg. Og burde vel skrevet noe fremfor en del. Dessuten er pateer og posteier snasent!
Dietta sa for siden:
[/B] Så lenge det ikke er gåselever :eek:gamlebyen sa for siden:
Gåseleverpostei er jo helt fantastisk
Dietta sa for siden:
NEI :eek:
Klarer virkelig ikke hverken smak eller konsistens. Har fått det servert i Frankrike 3 ganger, på steder som absolutt vet hva de gjør med råvarene, men det hjelper ikke :o Det vokser i munnen, jeg begynner å svette og brekningsrefleksen settes i gang :( Holder meg til leverpostei jeg ;)
gamlebyen sa for siden:
elsker fois grais!
Da jeg var i Paris med jobben i fjor, var det standard forrett. Og confitterte andelår til hivedrett om det var på menyen. Og det var det de fleste stedene vi spiste. Nam, nam!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.