< Tilbake til oversikten

Glad

Tonemi sa for siden:

Ble så glad i dag da jeg gikk på vekten etter 1 uke på ketolysekuren..Vekten viste 4 kilo lettere enn for en uke siden:)
Måtte bare fortelle det til noen :O)

ned sa for siden:

Grattis, lykke til videre!

Pst. Vær forberedt på at det ikke gå så fort hele tiden ;)

Summer sa for siden:

Så kjekt med en slik pangstart! :) Husk å følge med på cm også da. Noen ganger fortsetter cm å krympe når vekten når platå.

Gerd sa for siden:

Kjempeflott start :D :heia:

saxpia sa for siden:

Åh, så kjekt, da :heia:

Fat lemmy sa for siden:

Gratulerer:) Deilig deilig.

Mrs. Dolly sa for siden:

Å, så bra! Det er jo virkelig en pangstart, må man si, gratulerer! Ja, hold øye med cm også, jeg har 'bare' godt ned 3 kg på 2 uker, men cm renner av:) lykke til videre!

ccgirl1982 sa for siden:

KJempe bra:) Lykke til videre mens kg renner av, kan gå noe seinere men resultate kommer fram uansett i cm og ikke alltid i kg:p Du kommer garantert til å merke det på buksene dine etterhvert. Lykke til:)

fjanni sa for siden:

hallelujah! grattis! :heia:

martine sa for siden:

Gratulerer!

Må bare si det samme, jeg veide meg idag sammen med min PT... som ikke har troen på dette i det hele tatt tror jeg. Siden mandag har jeg gått ned 1,3kg - cm forsvinner... å jeg har aldri vært mer motivert for å fortsette... er en Utrolig Lykkefølelse! å dette bare etter en liten halvuke...

Mercudia sa for siden:

Wow! Så utrolig flott. Gratulerer med en pangstart :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.