var i 17 mai komitè i år! Og vi kunne emr eller mi ndre boltre oss i kaker og lapskaus. Men jeg stod det ut!! Spiste INGENTING! Hadde laget sjokolademousse hjemme som jeg gledet meg til!
Hadde en kake hjemme å,men den serverte jeg til de andre :) :D:D:D:D
Jeg var i bryllups for 2 uker siden,og da hadde jeg en sprekk.. Men jeg valgte den dagen istedet for 17 mai! Ville ikke skeie ut begge helgene. Det ødelegger for mye.
Siden jeg skal holde meg i ketose til de siste kg mine er av nå så kan jeg ikke sprekke i tide og utide!
Jepp, det er skikkelig deilig å klare å stå over dette "foringstyrraniet" med at alle SKAL servere en noe. Det er greiere i "offentlige" sammenhenger enn med familien synes jeg, men jeg ser at etter en stund vennes folk av med å fore meg hele tiden og det er bra.
Jeg hadde århundrets sprekk på 17. mai, men det var lagt inn i planene. Jeg har nemlig slanka meg for å komme inn i bunaden, og det gjorde jeg, så da ga jeg meg selv lov til å spise alt jeg ville ha...
Med det resultat at jeg var superstappmett og veldig trøtt og doven hele dagen:( Og lærte meg en gang for alle at høykarbomat bør spises i veldig små porsjoner!
Og det var nyttig lærdom, for nå frister det ikke så mye med kaker, brød og godteri mer. Og ikke minst er jeg veldig motivert ti å ta fatt på de siste 5 kiloene som skal av:)
Nå skal jeg prøve å være like flink som deg fremover, selvom jeg ser at det kan bli vanskelig her og der. Men man får ta dagene som de kommer og tiden til hjelp
Ja,men BLIR uvel og doven av laske karber. Ingen tvil om det. Har gått ned 15 kg på ketolyse før,men klarte å "slutte" å tenke lavkarbo.. det skal jeg IKKE gjøre flere ganger!
Heldigvis var det ingen som masa på meg om at jeg måtte spise. jeg tok nemlig kakestykket mitt bort til plassen der mannen min satt. Han spiste den selvsagt. hehe,
selv hadde jeg "planlgat" at jeg kunne skeije litt ut den dagen men når jeg så vekta gikk så ned så mista jeg lysten til utskjeiing;)
tok en ss potetsalat til grillinga, å et par ts av softisen til sambo eneste:p
men jeg kunne ikke overse... Sjokolademousse....? Oppskrift....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.