< Tilbake til oversikten

Slankevenn?

mangoo sa for siden:

Hei. Jeg er en jente på 21 år som veier noe rundt 90 kg! Jeg er kun 166 cm høy, så vekten er alt for stor. Jeg vil virkelig greie det denne gangen, og tenker derfor at det hadde vært genialt med en (eller flere) slankevenn(er). Jeg vil ned til under 65 kg, så jeg har en lang vei å gå, men det viktigste av alt, jeg er motivert! Jeg bor i Oslo, trener på sio sine treningssentre, mest centrum athletica. Jeg ønsker å trene mellom 2 - 4 ganger i uken, avhengig av hvor mye jeg jobber osv.
Jeg ser etter en slankevenn som også skal følge et lavkarbokosthold (jeg har ikke satt meg helt inn i de minste detaljene om de ulike kostholdene, men i starten vil jeg kjøre mitt eget løp for å få en rolig og tilvennbar overgang). Det hadde vært fint om du også har mulighet til å trene på sio sine treningssentre, og at du er i 20-årene og har en god del kilo å tape. Jeg tror det kan bli veldig inspirerende å ha en eller flere slankevenner, for det skal jo mye mer til for at to personer skal miste motivasjonene, enn én person.
Håper det er noen som finner dette interessant og fristende til å bli kjent med meg, og begynne på den lange veien mot et lettere liv sammen.
:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.