< Tilbake til oversikten

Tilbuds-avisen!

Carisma sa for siden:

Det finnes flere "spare penger" tråder her inne, men jeg klarte ikke å finne de nå.. Så jeg lager en ny samlet. Tanken er at vi kan dele de beste tilbudene og "must-have"ene for uka/månenden?
Primært lavkarbo, men også andre ting.

F.eks så har Coop Obs frisk bringebær til rett under 15 kr boksen (125g)

Carisma sa for siden:

Ok kongekrabbe til 99,- pr kg på smart club... DET er billig!

Jabba sa for siden:

Coop Mega har strimlet svinekjøtt på tilbud. Husker ikke helt kiloprisen - men en liten pakke som holder plenty til meg til middag kom på 15 kr.....det er billig middag det....

Bee sa for siden:

Må jo bare få med Kiwi's helgetilbud også da. 15 kr pr posjonsstykke ett eller annet.

en ny vår sa for siden:

Ok, litt gammel tråd men...

Meny har tilbud på svin grillribbe - naturell kr 39.90 og marinert kr 49.90. Og porsjonstykket laksefilet kr 10 pr stk.

Dette er jo ideell mat for oss. Jeg har sikret meg godt mat for mange uker framover :geip:

Håper dette gjelder alle butikkene. Kanskje noen andre her inne kan være interessert? Bare jeg ikke er for sent ute, og alle har gjort unna shoppingen for helgen.... :_oy: Vet ikke hvor lenge tilbudet varer....

Seba-stina sa for siden:

ICA Supermarked har agurk til 9,90 og squash til 12,90. Hatt det hele uka.

Mara sa for siden:

Senteret på Töcksfors (Sverige) har kjempefin mager karbonade til 59,50 Skr. Vanlig karbonade til 49,50 - og den er også veldig fin!
Og billige sherrytomater og flere typer spirer.:_punk:

Areola sa for siden:

Er det en tråd som er verdt å dra opp igjen, om og om igjen, så er det denne!

Carisma sa for siden:

Jeg glemmer visst denne :rodme:

Men Meny har stykker av grillet ørret til 16,90 pr stk. Veldig gode både varme og kalde! :ja:

Areola sa for siden:

Spar har tilbud på fersk Gilde kjøttdeig til 19,90!

Mara sa for siden:

Rema 1000 har frosne reker, størrelse 90+, til 18 kr.kiloen, de er overraskende :ja:gode og virker friske. Trodde de var for små, men syns de er helt ok. Er nok stor omsetning der, tenker jeg.:spisesnak

Carisma sa for siden:

Coop Obs har 20 egg fra frittgående høner til 29,90 pr pk nå!
Og farris til 5,90 + pant for medlemmer :)

Jabba sa for siden:

Coop Mega har grillet kylling til 29,90 pr stk......kjempegodt!

Camz sa for siden:

Kylling til 29,90 pr stk på Spar denne uken :D

Elinengelen sa for siden:

prøvde jeg.... slo inn dagligvarer og fylke og kommune, og det eneste som kom frem var bunnpris, og det finnes ikke her.....

Carisma sa for siden:

Ja, ved nærmere ettersyn var den ikke så bra heller... Men den blir forhåpentligvis utvidet etterhvert :)

Iset sa for siden:

Hvorfor har de ikke sånne matkuponger her som de har i USA? De er jo geniale.

Carisma sa for siden:

Det minner sikkert litt for mye om mat-kupongene fra krigen... :rolleyes:

Nutta sa for siden:

Ica maxi har et gigantisk tikroners marked denne uka så jeg :)

Carisma sa for siden:

Og coop obs også :ja: (+ dopapir til 15kr pakka :lol:)

Elinengelen sa for siden:

jepp, vi får følge med. ideen er jo bra.

Nutta sa for siden:

Oj! det har jg ikke fått med meg :p haha! dopapir ja!! det trengs!:D

sykavsukker sa for siden:

Alle Norvegia oster -40% på coop mega :) Det er fint tilbud for oss på lavkarbodietter :D Kjøpte inn 4 oster i dag :)

Carisma sa for siden:

Burde sikkert ikke fortelle dette, men coop hadde bringebær til 10kr kurven! :eek:

Også hadde de tine smøreoster til 10 kr, og apetina feta, de små pakkene. Og bacon til 20kr for 150g.

På hvilke coop? Ingen her ihvertfall :P

Carisma sa for siden:

Coop OBS på Løren

Iset sa for siden:

Jeg var der på mandag i 16-tiden, da var absolutt alle ostene utsolgt allerede. :mad:

:eek: Spurte du når de fikk inn nye da? :eek:

Iset sa for siden:

Nope, jeg ble så irritert at jeg bare gikk, hehe. Skulle spurt ja, søren og.

Cornelia: hva betaler du for å få den tilsendt?
Iset: Forstår frustrasjonen. kjøpte mine oster på amfi madla.

Photobscura sa for siden:

Ha! Denne tråden skal jeg abbonere på! :)

Cornelia sa for siden:

Ingenting!
Tror de har noen form for tilbud for jeg får den tilsendt uten porto og med faktura. :D

Cornelia sa for siden:

Takk!
Er en Coop mega her i Sarpsborg også og her hadde de masse ost igjen til 40% så igår fikk jeg shoppet!

Den boka må jeg bestille. Takk for tips! Genial tråd dette :)
Og godt du fikk ost :D

Cornelia sa for siden:

For de som er gottesyke kan jeg si at på Coop Mega så er det tilbud på bacon svor (husker ikke vilken type men mener det var Maarud, var i hvertfall en med 0 krabo) og en god del nøtter. 40% rabatt. :D

Carisma sa for siden:

Ah, det tenkte jeg ikke på! Så bare det var på maarud potetgull og tenkte jaja, det har ikke jeg bruk for! :D

Sunfrid sa for siden:

Coop obs! hypermarked har frossen tynnribbe til kr 29,90 kg....

Carisma sa for siden:

10kr marked på Ica Supermarked denne uka. Bla 6-pakk med egg til 10kr.

Og 40% på alle pierre robert produkter på Coop Mega, så jeg skal hvertfall kjøpe strømpebukser :D

Orkide sa for siden:

Et billig alternativ som er hverdag er påleggs avskjær på Rema.
Her jeg bor har de både spekeskinke og typer som kokt skinke. Dette er ypperlig til salater og omletter og som pålegg, for det er som regel mange fine skiver i pakka også.

Dette benytter jeg meg av ofte.

Carisma sa for siden:

Spekeavskjær er forøvrig også en av tingene på ti-kroners markedet på ICA denne uka :)

Victory sa for siden:

Fantastisk tråd!! :D

Har ikke noe og melde om må jeg innrømme, men får den frem og håper noen andre har noen knakende gode tips??? ;)

Carisma sa for siden:

Tja, Krydret filetkotelett på Kiwi's god helg tilbud er vel for eksempel ikke å kimse av. :)

Carisma sa for siden:

36 egg til 55kr på Ica maxi!

Og så har de tikroners tilbud denne uka, en del snadder. Tine smøreoster f.eks (de går det jo noen av... ;))

crystall sa for siden:

Stort 10kr marked på Coop Obs også denne uken!
F.eks tine kremost, hakkede tomater, brokkoli, cherrytomater, feta snacks, baconsvor og masse mer :)
4 pack pepsi max til 40 kr + pant :D

StegforSteg sa for siden:

Er dette landsdekkende?

Carisma sa for siden:

Veit ikke, jeg fant det på Sjølyst. (www.ica.no sier kanskje noe om det?)

Forresten 40% avslag på alt frukt og grønt torsdag, fredag og lørdag på smart club.

neelam sa for siden:

[CENTER]www.tilbudsweb.no/

[LEFT]Jeg titter på denne hver uke
på "mine butikker".

De fleste har to ukers aviser som starter fra mandager.

Rema sine kommer om onsdagene.

De feteste tilbudene er sf samme dagen, (på dagen) eller ofte på fredags formiddag - da er butikkene fylt opp til helga:0)

First Price torsk og sei, er jo billig og sunt, med en foodprosessor er det jo et jafs å lage fiskekarbonader - De er Mye billigere. First Prive leverpostei er både god og nesten karbofri.

Ellers, eksempelvis, brokkolien koster for tida kr 8,90 hos Rimi, mens hos Bunnpris og Eurospar ligger prisen på kr 23.

Bunnpris har forøvrig ikke sine frukt og grønt priser i kundeavisa, og noen ganger skjønner jeg hvorfor..
[/LEFT]

[/CENTER]

MinMort sa for siden:

JEG VIL OGSÅ VÆRE MED! :)
Har dog ikke noen gode tilbud å komme med for øyeblikket.

arnakristin sa for siden:

Hei,
For de som bor i nærheten av Krokstadelva:
Ser ut til at Price har kjøpt opp restlageret av Heistads bringebærgele og vaniljesaus: helgetilbud til kr 9,95 pr pakke, www.lagerbutikk.no/

Seba-stina sa for siden:

ååå, der skulle jeg vært!

Iset sa for siden:

Det er krydret svinefilet på Kiwi sitt helgetilbud nå i helgen, men dere som går på lørdagen kommer nok kanskje for sent, de pleier å fyke ut. Vi kjøpte 15 pakker i dag, kjøper alltid en haug når det er svin og biff. :D 15,- kroner pakken. Spent på hva det er neste fredag, sikkert laks, det er lenge siden.

Ferskenbeinet sa for siden:

jeg skulle og på kiwi idag, men der hang det lapp om at det var maskinstans på fabrikken, derfor ingen god helg denne helga... :(

Tidl. medlem sa for siden:

Bacon fra First Price, er det billigste bacon jeg har funnet her til lands, fås kjøpt hos Kiwi og Meny.
Kjøper Bringebær frossen fra Eldorado, fås kjøpt hos Meny. 400 g til ca 32-33 kr pakken.

Jabba sa for siden:

Sist jeg var innom min lokale REMA hadde de squash til kr 5,- pr stk. Det er billig det!
Ikke lenge siden jeg måtte ut med kr 42,- pr stk på MEGA!!!

Carisma sa for siden:

:_oy:
Jeg betaler 29 kr kiloen på min lokale innvandrersjappe....

Rin sa for siden:

Ser at kiwis go'helg denne helgen er laksefilet, men Meny kjører lavpris i hele sommer - fersk laksefilet (125g) til 9,90 per stk.

Sisteinnsats sa for siden:

Obs har noen gode tilbud denne uka. De har bl.a. 2,2 kg frosne kyllinglår til 22 kr bl.a. Uten krydder altså. Jeg kjøpte to poser i går. :)

Janis sa for siden:

Dytter opp en gammel tråd.

:)

elien sa for siden:

Tips

Var på OBS i dag, og der hadde de Naturlig Mat, Mark Sisson
fra Lille Måne forlag til 129,-

Jeg kjøpte en å har lest litt i den,
ser ut som det er mye der som kan testes:p

Veronicakar sa for siden:

Jeg anbefaler alle å bruke Kelkoo.no når dere leter etter den billigste typen hva-nå-enn-dere-trenger! :D
Det meste fra helsekosten ligger ca på det samme (Sukrinmelis 400g, billigst; 62kr)
Men det er ganske greit å få en oversikt over hva koster hva og hvor! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.