Det finnes flere "spare penger" tråder her inne, men jeg klarte ikke å finne de nå.. Så jeg lager en ny samlet. Tanken er at vi kan dele de beste tilbudene og "must-have"ene for uka/månenden?
Primært lavkarbo, men også andre ting.
F.eks så har Coop Obs frisk bringebær til rett under 15 kr boksen (125g)
Coop Mega har strimlet svinekjøtt på tilbud. Husker ikke helt kiloprisen - men en liten pakke som holder plenty til meg til middag kom på 15 kr.....det er billig middag det....
Meny har tilbud på svin grillribbe - naturell kr 39.90 og marinert kr 49.90. Og porsjonstykket laksefilet kr 10 pr stk.
Dette er jo ideell mat for oss. Jeg har sikret meg godt mat for mange uker framover :geip:
Håper dette gjelder alle butikkene. Kanskje noen andre her inne kan være interessert? Bare jeg ikke er for sent ute, og alle har gjort unna shoppingen for helgen.... :_oy: Vet ikke hvor lenge tilbudet varer....
Senteret på Töcksfors (Sverige) har kjempefin mager karbonade til 59,50 Skr. Vanlig karbonade til 49,50 - og den er også veldig fin!
Og billige sherrytomater og flere typer spirer.:_punk:
Rema 1000 har frosne reker, størrelse 90+, til 18 kr.kiloen, de er overraskende :ja:gode og virker friske. Trodde de var for små, men syns de er helt ok. Er nok stor omsetning der, tenker jeg.:spisesnak
For de som er gottesyke kan jeg si at på Coop Mega så er det tilbud på bacon svor (husker ikke vilken type men mener det var Maarud, var i hvertfall en med 0 krabo) og en god del nøtter. 40% rabatt. :D
Et billig alternativ som er hverdag er påleggs avskjær på Rema.
Her jeg bor har de både spekeskinke og typer som kokt skinke. Dette er ypperlig til salater og omletter og som pålegg, for det er som regel mange fine skiver i pakka også.
Stort 10kr marked på Coop Obs også denne uken!
F.eks tine kremost, hakkede tomater, brokkoli, cherrytomater, feta snacks, baconsvor og masse mer :)
4 pack pepsi max til 40 kr + pant :D
[LEFT]Jeg titter på denne hver uke
på "mine butikker".
De fleste har to ukers aviser som starter fra mandager.
Rema sine kommer om onsdagene.
De feteste tilbudene er sf samme dagen, (på dagen) eller ofte på fredags formiddag - da er butikkene fylt opp til helga:0)
First Price torsk og sei, er jo billig og sunt, med en foodprosessor er det jo et jafs å lage fiskekarbonader - De er Mye billigere. First Prive leverpostei er både god og nesten karbofri.
Ellers, eksempelvis, brokkolien koster for tida kr 8,90 hos Rimi, mens hos Bunnpris og Eurospar ligger prisen på kr 23.
Bunnpris har forøvrig ikke sine frukt og grønt priser i kundeavisa, og noen ganger skjønner jeg hvorfor..
[/LEFT]
Hei,
For de som bor i nærheten av Krokstadelva:
Ser ut til at Price har kjøpt opp restlageret av Heistads bringebærgele og vaniljesaus: helgetilbud til kr 9,95 pr pakke, www.lagerbutikk.no/
Det er krydret svinefilet på Kiwi sitt helgetilbud nå i helgen, men dere som går på lørdagen kommer nok kanskje for sent, de pleier å fyke ut. Vi kjøpte 15 pakker i dag, kjøper alltid en haug når det er svin og biff. :D 15,- kroner pakken. Spent på hva det er neste fredag, sikkert laks, det er lenge siden.
Bacon fra First Price, er det billigste bacon jeg har funnet her til lands, fås kjøpt hos Kiwi og Meny.
Kjøper Bringebær frossen fra Eldorado, fås kjøpt hos Meny. 400 g til ca 32-33 kr pakken.
Jeg anbefaler alle å bruke Kelkoo.no når dere leter etter den billigste typen hva-nå-enn-dere-trenger! :D
Det meste fra helsekosten ligger ca på det samme (Sukrinmelis 400g, billigst; 62kr)
Men det er ganske greit å få en oversikt over hva koster hva og hvor! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.