Energinivået var bra her også, men heller skralt på de andre områdene ! Men hva annet kan en vente på Wasa sin frokosttest. De hadde ikke blitt rike skulle alle gått på lavkarbo, det er hvertfall helt sikkert ! :)
haha, jeg la på med 4 egg, litt ost og avocado, jeg spiser vel ikke så mye vanligvis, men så spiser jeg 3 timer senere også...
Variasjon var dårlig sa de, jeg fikk nok ikke alle næringsstoffer jeg trenger. Haha, om jeg spiser 4 egg, ost og avocado får jeg søren meg ALT jeg trenger. Egg har tross alt i seg alt som skal til for å lage en kylling, LOL, alt unntatt c-vitamin og det fikk jeg vel i avocado.
Og så var det ikke bra med så lite korn og fiber. Måtte ha det for metthetsfølelsen... Men prøv nå å spise 4 egg og avocado og ost, så snakker vi mett i mange timer, hehe
Jeg har aldri fungert bedre enn nå som jeg har kutta alle brødvarer og kornfiber og kornproteiner.
Ja, lite fullkorn i egg og bacon. Og kjedelig? Pff. Deilige, mettende frokosten!
Vel. Det var ikke en gang bacon i utvalget, hva er det for no? Bacon er jo frokostkongen om du spør meg. Jeg tok salami i stedet.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.