< Tilbake til oversikten

Wasa frokosttest

Sesti sa for siden:

Wasa var ikke helt enig i frokosten min...
Klarte ikke kopiere resultatene mine inn hit, men de som vil kan jo sjekke selv:p

Wasa vil jo såklart ikke at man spiser lavkarbo, da er det jo ingen som kjøper knekkebrødene deres mer:p

[url]www.frokosttesten.no[/url]

Gerd sa for siden:

:lol:

De likte ikke min frokost heller ;)

fjanni sa for siden:

haha..ikke min heller så klart..

Lava sa for siden:

huff, prøvde en slik test for mange år siden, hvis man tok tran,
fikk man ett så dårlig resultat at det må være syke tester..

lister meg inn på denne testen

Lava sa for siden:

:lol: ikke godkjent... kun energinivået...

storemor sa for siden:

Det eneste som ble godkjent var det at jeg i det hele tatt spiser frokost.
Forl avt energinivå til og med:eek:

Sesti sa for siden:

Jeg hadde for høyt alt jeg:p

Aaaaalt for høyt både fettnivå og energi:p

LineJM sa for siden:

Energinivået var visstnok bra, men ellers var det ikke bra nok i følge Wasa, de var spesielt opptatt av mangel på fiber :p

Ja, ja knekkebrød må vel til for å gjøre det ba der da..

Fishi2009 sa for siden:

Ikke så sprekt her heller.

Helt forventet, med tanke på at de bare vil selge SINE produkter :p

Tutte sa for siden:

Energinivået var bra her også, men heller skralt på de andre områdene ! Men hva annet kan en vente på Wasa sin frokosttest. De hadde ikke blitt rike skulle alle gått på lavkarbo, det er hvertfall helt sikkert ! :)

nalana sa for siden:

Pøh, dårlig utvalg. Jeg vil ha fløte i kaffen.:p

energibunten sa for siden:

haha, jeg la på med 4 egg, litt ost og avocado, jeg spiser vel ikke så mye vanligvis, men så spiser jeg 3 timer senere også...

Variasjon var dårlig sa de, jeg fikk nok ikke alle næringsstoffer jeg trenger. Haha, om jeg spiser 4 egg, ost og avocado får jeg søren meg ALT jeg trenger. Egg har tross alt i seg alt som skal til for å lage en kylling, LOL, alt unntatt c-vitamin og det fikk jeg vel i avocado.
Og så var det ikke bra med så lite korn og fiber. Måtte ha det for metthetsfølelsen... Men prøv nå å spise 4 egg og avocado og ost, så snakker vi mett i mange timer, hehe

Jeg har aldri fungert bedre enn nå som jeg har kutta alle brødvarer og kornfiber og kornproteiner.

Seba-stina sa for siden:

Jeg fikk bra jeg da, hehe!
Men jeg spiser jo knekkebrød, da, så det var kanskje ikke så rart at jeg fikk bra på testen.

Kakeåndsen sa for siden:

Ha ha... Bra på energi, men så fikk jeg liksom ikke valgt fløte til kaffen min, eller i eggerøra mi.

Dårlig på variasjon og fiber gitt. Surprise:p

Photobscura sa for siden:

Energi: Bra!
Variasjon: Dårlig!
Fullkorn: Nei!

Ja, lite fullkorn i egg og bacon. Og kjedelig? Pff. Deilige, mettende frokosten!
Vel. Det var ikke en gang bacon i utvalget, hva er det for no? Bacon er jo frokostkongen om du spør meg. Jeg tok salami i stedet.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.