< Tilbake til oversikten

Trim

Tonemi sa for siden:

Jeg starta på ketolyse kuren under en uke siden. Det jeg lurer på er om dere andre som har gått på den trimmet mye mens dere gikk/går på kuren?

Jeg er også en av dere Som må gå ned 30 kg eller mere.
Blir bare sååå mektig imponert over hvor flinke dere er...Og sååå mange kilo dere har gått ned:)
Jeg var på vekten etter 3 dager på kuren og kan med stolthet si at vekten viste 1 kilo lettere en første dagen:)

Levita sa for siden:

Heia!

Jeg trener/trimmer en god del, men gjorde det også før jeg startet på kuren. Om du aldri har trimmet noe særlig før, tror jeg at jeg ville begynt forsiktig med turer til fots, med økende lengde og hastighet. Om du derimot har trent en del før, ville jeg fortsatt med det, og heller moderert meg om det ble for tungt. Det hender at det blir litt tyngre for noen, spesielt i begynnelsen, men for min del føler jeg ikke at det er så mye verre enn før. Av og til litt tyngre i beina, men det er det. Jeg trener både innebandy og på Sats (høypuls, step og styrketrening), og synes det går riktig så fint.

Tren i vei, men lytt til kroppen![font=Verdana][/font]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.