Uff, jeg har mistet litt motivasjon igjen. Jeg har vært veldig flink og fulgt skaldeman helt siden slutten av april. Jeg har prøvd å komme under 70 helt siden februar uten hell(har ligget på alt fra 71-70,1). De 100-200 gram som gjør at jeg kommer under 70 er superseige:mad:.
Har dere noe tips på hvordan jeg skal komme forbi kneika?? Jeg spiser ca 150-170 g med fett og ikke mer enn 10-12 gram karbs. Spiser nesten ikke søtningstoffer. Tror ikke at fløte/ost ødelegger vektnedgangen, da jeg har prøvd både med og uten i opptil flere uker.
Det første rådet må vel være å begynne å gradvis øke karbene. Minne kroppen på at den skal jobbe litt igjen, den har nok gått litt i sparemodus og vent seg til den lave grensen.
Jeg kjøpte Donald på Rema på svinesund, husker ikke akkurat prisen, men ikke så avskrekkende.
Ellers har de på Meny, hvis man følger med kan man finne til redusert pris når datoen nærmer seg slutten. Og smart club har andeconfit med sky til en ikke helt avskrekkende pris.
Jeg kjøper de på Svinesund. Ca 450 g for ca 70 SEK. Hvis jeg ikke husker helt feil... De er kjempegode. Marinerer de med chilli, lime, hvitløk, salt og pepper. Naaaam. Og stekesjyen bruker jeg til å lage saus med. Heller oppi litt kremfløte..:sikle:
Prøv å kutte ut alt som tom smaker søtt, jeg mistenker at det trigger "legge-på-seg-instinktet"...
Vært å prøve 14 dager kansje???
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.