sara sa for siden:
Hei!
Jeg "oppdaget" lavkarbo-kosthold 1.mars, og har siden levd etter dette prinsippet, men uten å følge noen spesiell filosofi. Kuttet brød, pasta, poteter osv, og spist mye grønnsaker, kjøtt og fisk og pøst på med rømme, ost og creme fraiche. Et utrolig behagelig kosthold:D
Har hatt et par planlagte sprekker, men bortsett fra det holdt meg ganske bra til planen. Jeg kom hjem etter en uke i New York igår, ---og jeg har nådd vektmålet mitt!!! Er SÅ glad!
Jeg har gått ned ca 10 kilo til sammen nå, i løpet av det siste året, de første ved hjelp av såkalt "sunt kosthold", altså knekkebrød og mager mat, men de siste 5 kiloene satt som limt,- før lavkarbo! Nå veier jeg endelig 58 kilo igjen, og det har jeg et stoooort ønske om å fortsette med! Har ikke veid dette siden jeg var 18 år, altså 10 år siden. Føles så bra! Tusen takk for dette forumet, som har motivert og veiledet,- og hvor jeg har funnet så utroliiiig mye godt å spise.
Nå skal jeg holde denne vekten da,- kremt. Det blir kanskje vanskeligst!
Noen som har erfaringer her? Kanskje litt vanskelig å gi råd når jeg ikke følger en spesiell filosofi, men jeg har spist karber tilsvarende 30-50 gram pr dag, da i form av 1 Yoplait yoghurt med Fedon musli og resten av karbene fra stort sett grønnsaker, og en og annen frukt i uka. Jeg trener ca 4 ganger i uka, både kondis og styrke.
Takknemlig for råd- igjen!:)