< Tilbake til oversikten

HELP! - Skal kjøpe bikini!

Jabba sa for siden:

Om en måneds tid skal jeg reise til Mallorca med svigerfamilien min + mann og barn selvfølgelig. Nå som jeg snart har tatt av 20 kilo vil jeg jo selvfølgelig se best mulig ut i bikini - og iallefall siden jeg er den desidert største av reisefølget mitt.....
HVOR er de flinke på bikini i mitt område.....Jeg bor i Egersund men kan godt kjøre et stykke...
Vil kjøpe en plass der de er flinke til å veilede slik at jeg får en bikini som sitter bra og slik at jeg ser best mulig ut i plagget jeg kommer til å tilbringe maaaaange timer i i løpet av de to ukene vi er der.......

Noen som vet om noen gode butikker?

Carisma sa for siden:

Denne kjøpte jeg (den helbrune) før vi dro til Egypt i mars. Den var superdeilig og gir masse sol på kroppen, og skjuler det man vil skjule :D Kjøp et par forskjellige så du har noe å bytte på med.
Og kjøp en str mindre enn du tror, for den er stor i str og vider seg ut i vann.

Jabba sa for siden:

Carisma - denne var kjempefin!!! Takk for tipset!

Pearl sa for siden:

Jeg kjøper BH er og bikinier fra Bravissimo.com. De har spesialisert seg på damer med former.

Liv:) sa for siden:

Det fine med moten i år, er jo at alt er litt retro, derfor er bikiniene mer dekkende enn de var før. Badedraktene også forøvrig. Jeg kjøpte badetøy på Lindex, bare mannen min som får seg meg i bikini da, men er greit å ha likevel.

Carisma sa for siden:

Ja, ikke sant? :) Rimelig også. Forøvrig har www.torrid.com også tøft badetøy, men jeg har aldri bestillt det derfra...

fjanni sa for siden:

eep. pga. ellos-linken din carisma så har jeg nå brukt 1000 kr på salget. hehehehe. ;p ikke noe badetøy. det har jeg en skuff full av.

Carisma sa for siden:

Hehe, det er fort gjort... :) Mamma pleier å si "skal du ha noe fra ellos, jeg skal uansett bestille så sparer vi en frakt". Også skal jeg "bare kikke" og vips er jeg 1500-2000 kr fattigere... de 49 kr i frakt blir litt ubetydelige da... :rolleyes:

Lava sa for siden:

Kjøpte nettopp en fin badedrakt på Lindex i Egersund, de hadde mange fine
bikini også!

fjanni sa for siden:

carisma: haha. jaah. jeg hadde varer for 1000 kr i kurven før jeg la til salget, da ble det 700 og noe, da synes jeg det ble så billig at jeg kunne legge til en genser fra esprit! hahahahahaha.

Jabba sa for siden:

Stilig!

magdalena sa for siden:

Jeg er kjempe fornøyd med den Tankinien fra Ellos som det var linket til. Bestilte en til Hellas turen min. Det er sant at den videt seg ut i vann,etter mye bading vel og merke. La merke til det de siste dagene. Men innleggene i Tankinien kunne vært litt større da,men jeg klipte opp en gammel Bh og brukte innlegg derfra.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.