Skulle lage Black Sunday til i morgen. Total fiasko. Men det er ikke det jeg ska klage over. For det er bare å le av.
Nei, det som ikke er så bra er at jeg har putta i meg en alt for stor del av den mislykka kaka. Varm, råstekt kakedeig smaker nyyyyyydelig, men gur, så kvalmt det så alt for plutselig blir. Og karbene? Ja, de har jeg jo også fått for mye av:mad:
Ja, ja, én bedriten matdag skal ikke få ødelegge. Ny giv i morra :ja:
Føler med deg. Jeg gjorde akkurat det samme selv da jeg bakte den, og nå tør jeg ikke ta den opp av fryseren. Hehe! Den inneholder jo så mange kbh at jeg knapt kan unne meg en teskje av den, så da er det like greit å la den være. :rolleyes:
Jeg ser den! Jeg har liksom ikke det store kakebehovet, men lagde likevel en provisorisk delfiakake til meg og veninna mi, og smakte på den i går. Jeg er fortsatt kvalm :p
Ingenting er ødelagt. Uansett om man er streng eller litt mer på den slacke linjen -det er ikke hva du gjør på julaften, nasjonaldagen eller bursdagen din som teller. Det er hvordan hverdagene dine er! :)
Tja, si det? Jeg lagde den i muffinsformer, og det ble vel rett og slett for mye røre i hver form. Eller noe sånn? Om jeg skal prøve meg på den en gang til, så prøver jeg nok i rundform. Men det frister ærlig talt ikke til gjentagelse.
Så bra da!
Som en skrev her inne: Det er det jevne som drar, og sånn er det jo!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.