< Tilbake til oversikten

Sukkerfri sjokolade

Sostråle sa for siden:

Hei:)

Jeg lurer på hvilke sukkerfri sjokolade dere kjøper og hvor får dere tak i de?

Momse sa for siden:

Jeg kjøper sjokolade fra Sukkerfritt. Selger de iallefall på Rema 1000. Kjøper som oftest den mørk eller den hvite. De har lys og med nøtter også :)

Pøsh sa for siden:

Jeg kan spise hvit sjokolade?
You made my day :D:D

Hillelille sa for siden:

Mørk sjokolade fra sukkerfri. Heldigvis selger de den bare på Ica her så du må umake for å få den.

Momse sa for siden:

Jeg spiser litt av den innimellom, yummi :D

Den har 9 karber pr 100g, da...:rolleyes: (59g KH, hvorav 9g sukkerarter og 50g sukkeralkoholer) En plate er på 75g.
[color=#4b0082][/color]
Litt avveksling fra den mørke :)
[color=#4b0082][/color]

Carisma sa for siden:

Jeg har skapet fult av Anton Berg (Fra før den gikk ut), cavalier og en eller annen type til (cache?). Men etter å ha vært i ketose en stund syns jeg ikke sjokolade hverken frister eller smaker godt :confused: Så de er vellagret :D

Iset sa for siden:

Jeg synes Cavalier og Sukkerfritt sine smaker søtt fett, så de spiser jeg ikke. Men det er smak og behag altså. Jeg blir dårlig av dem også, får magesmerter og diaré. Jeg tåler Stella Premium bedre, og så synes jeg Anthon Berg sin sukkerfrie, samt Cloetta sin (smaker omtrent likt Berg sin) er veldig gode, og jeg tåler dem greit. Kjøper dem i vanlig butikk. Berg sin er utgått av produksjon men de har den i mange butikker enda. Bare pass på at dere kjøper den sukkerfrie. Den vanlige er helt lik utenpå, jeg klarte å raske med meg melkesjokolade en gang jeg hadde dårlig tid. :rolleyes:

Peaches sa for siden:

Huff i dag spiste eg en hel cloetta sukkerfri sjokolade, altså 100g..
Kan dette påvirke vektnedgang? Eller gjøre at en havner ut av ketose?
Er det ca 13 karb per 100g i Cloetta?
53g karb - 40 sukkeralkoholer = 13
Totalt feil?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.