Jeg begynte med lavkarbo på mandag, spiser et sted mellom 50 og 80 gr. karbo om dagen. Har hørt så mye om folk som blir dårlige, og siden jeg overhode ikke er dårlig selv, er jeg nesten redd for at jeg gjør noe galt..?
Føler meg veldig slapp, men det kan likegjerne være pga. allergimedisinene og allergien, som av kostholdet. Men alt det andre jeg har hørt om, merker jeg ingenting til. Ingen hodepine, ingen kvalme, ingen hetetokter osv..
Vekten derimot, viste 800 gram mindre i dag morges enn den gjorde mandag morgen. Det også kan jo være helt tilfeldig, så jeg legger ikke så mye i det.
Men altså; finnes det andre enn meg som ikke ble dårlige, eller lever jeg ikke lavkarbo nok? :confused:
Da jeg gikk på Ketolyse og spiste under 20 karbs per dag ble jeg ikke dårlig i det hele tatt! Litt hodepine kanskje, men uvisst om det var pga dietten liksom..
Det er jo ikke så lett å vite hva som er "normale plager" og hva som er kostholdsrelatert. Det er som sagt helt uvisst om slappheten min kommer fra kostholdet eller allergimedisinene, eller kanskje begge deler.
Men da vet jeg i hvert fall at det er mulig å ikke ha noen plager da. :)
Jeg og en venninne startet på lavkarbo for 2 uker siden og vi har reagert veldig forskjellig. Hun har ikke merket noe særlig til det, men jeg ble veldig svimmel, slapp og kvalm den første uken. Vi spiste omtrent det samme og lå på omtrent like mange karber hver dag.
Jeg merket veldig lite til det i grunnen. Hadde hodepine et par dager, men ikke værre en at et par tabeletter tok det verste ! :)
Så det er mulig å ikke merke så mye til det ja !
Åh, takk, det var godt å høre! Da satser jeg på at det jeg gjør er rett, og tar det heller opp til vurdering om vekten skulle vise seg å stå stille.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.