dydde sa for siden:
Heisann for oss som liker å trene å se bra ut, kom over dette her. Noen som har kjøpt bøker av fyren? hadde vært interesant å sett. Er en fyr som støtter mettet fett og protein og lav karbo
dydde sa for siden:
Heisann for oss som liker å trene å se bra ut, kom over dette her. Noen som har kjøpt bøker av fyren? hadde vært interesant å sett. Er en fyr som støtter mettet fett og protein og lav karbo
Areola sa for siden:
Jeg skjønte ikke helt hva han hadde imot atkins (bare skumleste gjennom), men Net Carb Scam'en tror jeg definitivt på.
Skal lese mer i kveld, tenker jeg :)
Nille sa for siden:
Dette er vel noe oppgulp fra boka som ble lasert i 2002. Hvilket Atkins Medical motbeviste på alle punkter. Men fyren har utvilsomt noen gode punkter. Synd det drunker i uthenging/kritikk av andre. Han tar jo for seg de fleste dietter - untatt sin egen.... Han ser seg selv so en profet.. Tror ikke han ble/er noen rik mann. Litt for mange Atkins kosthldet har funket utmerket for.....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.