< Tilbake til oversikten

Skal på weekendtur neste helg

*pippi m gutt og jente* sa for siden:

Hvordan skal jeg "planlegge" en pause til den helgen? Må jeg gjøre noen grep på forhånd? Vil spise litt is og evt litt alkohol på turen..:p

Ingen som har en fremgangsmåte her?

Fungirl sa for siden:

Finnes vel ikke akkurat en fremgangsmåte på dette, er bare å spise så rtt du kan og så unne deg is og alkohol når du føler for det.
Skal på tur selv til Nice sammen med kusina mi og da får mat være mat, spiser det eg vil ha og får servert liksom. Men skal ikkje trykke i trynet selv om eg har pause :) Så lenge du henter deg inn igjen når du kommer heim og hverdagen begynner så er det ingen problem skal du se :)

Tusen takk for svar:-)) Men kan jeg få magetrøbbel hvis jeg spiser "for mye" karber en dag? Føler at jeg har blitt "livredd" karber.. Er så redd for å få vondt i magen når jeg er på tur...

Fungirl sa for siden:

Du kan absolutt få vondt i magen så ville ikke kjørt på med masse karbs med en gang hvis du ikke vet hvordan kroppen din reagerer. Eg får gjerne vondt i magen og så blir eg litt småslakk liksom. Men har vel egentlig ikke de helt store reaksjonene.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.