Vi er blitt invitert i et større lunsjselskap i begynnelsen av juni, og det blir selvfølgelig ikke servert lavkarbomat. Jeg liker ikke å være den som sitter og pirker i maten, så selv om jeg skal prøve å stå over desserten blir det nok en god del mer karbohydrater enn det som er tillatt på ketolyse.
Det er greit nok, men jeg lurer på om jeg skal fortsette å kjøre på med fett, eller vil det bare gi katastrofale "høyfett-høykarbo"-resultater? Bør jeg redusere fettinntaket morgen og kveld, eller skal de andre måltidene være som vanlig?
de gangene jeg har spist et måltid "feil" har jeg fortsatt som ellers til de andre måltidene. Kommer ut av ketose,men syns d da at det er lettere å holde seg i "skinnet"
Jeg hadde uansett ikke tenkt å spise noe særlig karbo resten av dagen - det jeg lurer på er om jeg fortsatt skal kjøre på med fett eller om jeg for eksempel bare skal spise kjøtt og egg.
Da gjør jeg det sånn (det var det svaret jeg håpet på også!). Takk for raske svar alle sammen. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.