< Tilbake til oversikten

Pizzakos på jobben

mam sa for siden:

I dag fikk jeg vite at vi får 200 kr pr. "hode" på jobben. Til kos og sosiale formål. Det er jo flott. :D

Ulempen er at det bør brukes opp før jul. For etter 1/1 blir avdelingen spredt for alle vinder, noen slutter, noen blir plasert på andre avd. Vi vet ennå ikke hvem og hvor mange det gjelder. :( Det er urettferdig å sette pengene på bok og ta det etterpå, for da får kanskje 1/3 nyte godt av det. Vi kan ikke gå ut og spise av 2 grunner:

• Fram til jul er det folk på jobb 24 timer i døgnet, 7 dager i uka. Det blir umulig å få med alle.
  • Og de fleste har noe å gjøre hjemme også før jul.

For å bruke opp pengene så foreslår man å kjøpe pizza om ettermiddagen noen dager før jul. Det passer jo veldig dårlig for meg som går på Atkins. Julelunsj foreslo jeg som et alternativ. Da går det med for mye tid på å dra til og fra resturanten. Juletallerken på kantina sa noen klart var fysj. Dårlig erfaring fra tidligere?
Jeg foreslo halvt i spøk at jeg kunne få 200 kr, jeg tror jeg klarer å avstå fra å spise pizzaen. Jeg vet ikke om jeg får det. Det er alltid noen som det ikke passer for. Noen har søkt om et par fridager før jul, og blir dermed ikke med på det, osv. osv.

Hva annet kan man bestille levert "på døra" i en såpass stor by som Trondheim? Noen gode forslag?

Huldr sa for siden:

Hei Mam! Visste ikke at du var fra Trondheim... tror jeg? :rolleyes: Er derfra selv.

Det er jo mye som kan bestilles sikkert: meksikansk mat, kinamat, sushi kanskje... men ingenting av det er jo lavkarbo da... (men du kan kanskje få det til med meksikansk?)

Kanskje dere kan ringe til en restaurant med julebord og få maten levert til dere? Hvis dere er mange kan de sikkert være interessert, de tjener jo penger på det også.

mam sa for siden:

Hipp hurra!

Det blir koldtbord!!! Nam! :sikle: Da er det jo fritt fram. Roastbiff, skinke, røkelaks, kylling, salater....

Iset sa for siden:

Flott!! :D

Men til en annen gang; jobben min skulle ha personalmøte, på PEPPES av alle ting. Jeg bestilte rett og slett kyllingsalat. :D Masse marinert kylling og god rømmedressing. Tok vekk krutongene. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.