Jeg har debutert på FitDay i dag (den gratis online-versjonen) og syns det ser veldig flott ut, enkelt å bruke og mye interessant informasjon.
Jeg fikk meg imidlertid en overraskelse da jeg la inn avokadoen jeg spiste som mellommåltid. Den ble registrert med 17 gram karbohydrater! På næringstabellen her inne står det at 100 gram avokado inneholder 0,5 gram, så her er det noe som ikke stemmer.
Ja, på fitday må du trekke fra fiberet selv.
(jeg kjøpte fitday, jeg! supert program)
jeg har lagt inn selv fra matvaretabellen, jeg. Føler meg tryggere da. Selv om det tar litt tid..
Da ble det ikke riktig så mye karbo i går som jeg var redd for. Etter at jeg hadde lagt inn alle dagens måltider var jeg på over 50 karber, og det var jammen ikke så mye grønnsaker jeg hadde spist...
Jeg har lagt inn en del matvarer selv nå, det er antakelig veien å gå. Litt mer tungvint, men jeg syns fortsatt det er et flott program.
Er er litt nysgjerrig på hva man får ekstra, når man betaler for programmet. Jeg har brukt denne mye, legger selv varer inn etterhvert som jeg skal regne på dem. Synes også det er et fint program med mange muligheter.
(Jeg har ikke betalt noe for tilgangen)
Jeg har et program, på datan min. Altså, jeg trenger ikke internett. (men jeg har ikke tilgang til den fra andre steder, da.)
Vet ikke helt om det er noe forskjell på programmet og web-portalen jeg, aldri prøvd web-portalen egentlig..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.