< Tilbake til oversikten

I dag har jeg vært effektiv

Hillelille sa for siden:

I dag har jeg vært effektiv. Jeg har trent 1,5 time tidlig i morges. Flott start på dagen. Jeg har bakt brød og rundstykker i store mengder, stekt opp ca 200 tacokjøttboller, stekt vaffler og pannekaker og enda er klokka bare 12:p

Jeg fant ut at når jeg endelig finner noe brødmat som jeg liker med lavt karboinnhold, så måtte jeg bare steke opp litt, for det er pinadø ett tiltak å bake og det tar jo nesten 3 timer å steke ett lollypopbrød med min ovn:(. Vaffler, pannekaker og rundstykker kan man fryse, det kan man også med tacokjøttbollene, men de ble jo så gode at jeg måtte skyndte meg å ha dem i fryseren før jeg forspiste meg. Flott å ha ifryseren. Passer jo sammen med det meste, både av salat og middag osv.

Mjauritz sa for siden:

Det var da voldsomt til overskudd:p Jammen er du effektiv:D

trillian78 sa for siden:

:heia: :heia: :heia:
Imponert

saxpia sa for siden:

Så bra. Virkelig en effektiv dag. Tror slikt er lurt, og jeg skulle virkelig ønske at jeg klarte å knø meg til en slik dag snart, jeg også.

Så det meste av lavkarbobakverket kan fryses og smaker greit når man tar det opp? Er jo det som er mitt problem nå, at jeg ikke helt vet hva jeg skal spise til hvert måltid, fordi ting tar litt tid å ordne, og det har jeg ikke alltid anledning til ...

Hillelille sa for siden:

De pannekakene, vaflene og rundstykkene jeg lager kan fryses, ellers hadde det ikke vært noe vits for meg å bake det, det tar meg jo ukesvis å spise alt opp :P. Brødet er jeg usikker på. Jeg har bakt lollypopbrødet, og jeg kommer neppe til å spise hele opp, for det kommer til å bli surt i morgen tipper jeg. Er rømme i det. Dessuten var det ikke så himla godt ;)

Jeg er nødt til å ha slike ting liggende ellers går jeg bare rundt å spiser kjøtt eller fisk med grønnsaker og det blir kjedelig i lengden ;)

Skautrollet sa for siden:

[quote=Hillelille;717178] Brødet er jeg usikker på. Jeg har bakt lollypopbrødet,

Lollypopbrødet blir best etter en tur i fryseren, og er suverent til reker/majones:o

saxpia sa for siden:

Det var i hvert fall nydelig i morrest med majones og laks på :sikle: Men bedre etter en runde i fryseren, altså? Da får jeg prøve det :ja:

Camz sa for siden:

I'm impressed. Skulle ønske jeg også hadde vært så effektiv :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.