Alkohol er skummelt når man er i ketose... Skikkelig full av 1 flaske vin...
Men det jeg synes er rart er at etter en natt på byen går jeg ned 1 kilo eller mer hver gang... Det synes jeg er veldig rart og merksnodig...
Så minste tallet på vekten i dag: 60,7 og det var digg, men etter en natt på byen.
blir dehydrert etter en skikkelig heisatur,samme her,ligger ofte en kg under det vanlige morgenen etter en bytur,så ja er bare litt ekstra vann som har forlatt kroppen
tror nok de fleste ville bli kanske fulle av ei hel flaske rødvin, ketose eller ei
men at du veier mindre dagen derpå er helt normalt,men desverre så kommer det på igjen og litt til vanligvis
Jeg går opp i vekt av øl, uansett hvor mye Lite den øla er... Så den ølhunden jeg er, så holder jeg meg langt unna alkohol leeenge og drikker heller ekte øl av og til. Men er enig, ved lavkarbo merker man alkoholens påvirkning myyye tidligere enn vanlig.
Det tror ikke jeg, er jo helt vanlig å drikke en flaske vin før man går ut på byen. Jeg blir iallfall ikke full av en flaske, bare litt beruset. :cool:
Jeg synes jeg tåler like mye alkohol om jeg er i ketose eller ei. Men, det kommer kanskje an på hvor mye man veier også?
Jeg blir heller ikke mer beruset i ketose.. ei flaske? hah, jeg må ha 2 flasker vin for å bli full! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.