Tipper jeg har prøvd det som er av dietter/måte å spise på, men det er en ting det virker som jeg aldri blir kvitt og det er sult. Jeg er alltid sulten, har alltid lyst på noe mat og skikkelig stappe meg mett. Jeg kan spise hele dagskvoten min på 1:3:1 OE i et måltid uten problem. Noen som har lest masse ang sult og hormoner i kroppen? hadde vært så deilig å blitt kvitt det en gang for alle.
Lag smørkrem. Den tar livet av den verste hungeren min. La ca. 150-200 gram usaltet smør bli mykt, så pisker du det med 3-4 eggeplommer og opptil 40-50 gram druesukker. Jo mykere den er, jo deiligere. Gjerne tilsett mandelessens. En kjappere variant er å smelte smøret, så piske det inn sakte (som om du lagde majones) i eggeplommene. Tilslutt tilsetter du druesukkeret. Du bør la blandingen stå 20-30 sekunder i fryseren for å få rett konsistens.
Det er ikke uvanlig at svært virile personer lett kan spise over 4000 kalorier om dagen.
det hørtes hissig mettende ut ja, men eneste er tanken på druesukker jeg ikke liker. Siden OE stilen skal helst være stivelse, så da blir det straks litt værre. Eller har du en løsning på det også ? :)
Stivelse er tettpakkede glukosemolekyler, så jeg tror ikke rent druesukker er så ille. Det er fruktosen som er giftig. Du kan evt. bruke sukrin. Jeg bruker sjeldent mer enn 20 gram druesukker, forresten.
ok, takk skal du ha. skal teste det. Forresten ang vann, kunne nevnt det her inne men startet post om det, hvor mye vann drikker dere?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.