< Tilbake til oversikten

1. dag på ketolyse

MrBlonde sa for siden:

Eller nesten da, har bestilt startpakken, og starter idag med lavkarbo etter det jeg har lest på dette utrolige forumet! Så blir det spennende å se om jeg kommer meg i ketose på egenhånd.
Er det slik at jeg maks skal ha i meg 20g karbo pr dag?

Jeg er 185cm høy og veier 94kg, ganske mye av det er muskler, så er derfor ikke helt sikker på vektreduksjonsmålet mitt. Kan hende jeg ikke skal ned 10 kg. Eneste jeg vet er at jeg ser på 5 år gamle bilder, og der var jeg 10kg lettere, og så mye sunnere ut. Så det egentlige målet mitt blir vel å ikke dekke beltespenna når jeg sitter :)

Jeg trener 3-4 ganger i måneden, veksler på litt forskjellige, vekter og jogging/gåing. Da bør jeg kanskje få i meg proteinshake eller noe etter trening ?
Vil si tusen takk til de som har lagt ut før og etter bilder, det er stor motivasjon og kikke på de!

Skal få lagt ut noen før bilder senere idag (hvis jeg får mannet meg opp til det)

Yonah sa for siden:

Jeg er ikke ekspert på ketylose, men hvis du er mann, så skal du ha MINST 20 karber, ikke under, og de skal først og fremst komme fra grønnsaker som vokser over jorden.

Les boka grundig og følg den til punkt og prikke, da oppnår du resultater. Lykke til!

MrBlonde sa for siden:

Takk for lykkeønskningen!

Jeg er mann ja, flott at jeg kan spise litt mer da :D

Største problemet mitt nå er at jeg rett og slett ikke liker egg. Men de sier at man bare trenger å spise noe man ikke liker en 7-8 ganger, så begynner man å like det, så kommer vel over det.

Har idag hatt min første egg og bacon frokost ever

Yonah sa for siden:

Du må ikke spise egg da. Holder med kjøtt;)
Jeg spiser aldri egg på morran, da spyr jeg. Egg og bacon kan jeg spise til nød.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.