< Tilbake til oversikten

Trenger tips til Karbonadekjøttdeig

maxima sa for siden:

Heisann!

Først så vil jeg si hva jeg har spist i dag bare for å vite hvor mye jeg egentlig kan spise senere i dag..

Frokost 8:15.. 2 grovbrødskiver m smør. 1 m hvitost og 1 m brunost + 2 dl appelsinjuice.
Gikk og la meg kl 11 - sov til kl 14. Spiste da omtrent 10 kyllingvinger + skinkesalat og 0,5l vann. (Hvor mye kcal inneholder egentlig kyllingivnger? er det sunt/ ikke sunt?)

Ble litt skeivt i dag, men men.
Så. Jeg er alene i kveld og jeg har lyst å lage meg en god middag. Har satt en karbonadekjøttdeig på tinings men vet ikke hva jeg skal ha til.
Lurte på om jeg skulle ha WOK + Kjøttdeigen men det hørtes litt sært ut. Har aldri prøvd det før, kun WOK med svinekjøtt eller kyllingkjøtt. Noen som vet om det er godt med kjøttdeig også?

Har dere noen tips? Gjerne sunne tips, ikke så alt for mye mat siden det kun er for 1 person. Blir neppe noen trening i dag grunnet mye vind utenfor (Pleier å jogge av og til).

arnakristin sa for siden:

Hei
Veldig vanskelig å si hvor mye du kan spise resten av dagen da det kun du er ekspert på din kostholdsfilosofi ”ingen”.
De fleste her inne har en eller annen variant av lavkarbo kosthold og der teller vi ikke kalorier. Vi teller karbohydrater og da er kyllingvinger ikke noe problem…
For oss som lever på lavkarbo så blir karbonadedeig litt for lite fett, ellers så vil du finne mange spennende oppskrifter i oppskriftsforumet, søk for eksempel på kjøttdeig.
Jeg går på ketolyse og da skal man spise når man er sulten og spise seg passe mett og dagens karbo kvote er 15 g.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.