SolanGundersen sa for siden:
.så unskyld for det men nå lurer jeg virkelig på noe.
Var på toalettet og (sorry ) og gjorde bomlibom og det hadde et GRØNNSKJÆR!!!:eek: Mørkegrønt. Hva er det som skjer ??????:eek:
.så unskyld for det men nå lurer jeg virkelig på noe.
Var på toalettet og (sorry ) og gjorde bomlibom og det hadde et GRØNNSKJÆR!!!:eek: Mørkegrønt. Hva er det som skjer ??????:eek:
Areola sa for siden:
Tatt jern-tabletter i det siste?
Nei, men jeg tar de ketolysetablettene som jeg har bestilt sammen med boka. Gud bedre dette var nesten litt skremmende.
Ignite sa for siden:
Neppe farlig, verre med rødskjær :eek:
Sjekk igjen om noen dager - mye artig avføring når man holder på med lavkarbo.
nalana sa for siden:
Står om dette i en annen tråd her som er ganske fersk. Det er galleblæren som har tømt seg som jeg forsto. Det er visst ikke uvanlig etter et fett måltid om man har gått uten mat en god stund på forhånd. Tror det var derfor, det er i hvert fall ikke farlig. :)
Nannah sa for siden:
Hva med ordentlig knall gul? Det er mer regelen enn untaket hos meg.
isolde sa for siden:
Hva er det dere snakker om?
Yonah sa for siden:
Men altså, når barn får grønnlig avføring, mørkegrønn også, da er det fordi kroppen ikke benytter seg godt nok av næringen. Underernærte barn kan få det, dehydrerte, eller barn med mjølkeallergi ( eks mor ammer og drikker mjølk ), da opptas ikke næringen i tarmen.
Jeg har hatt et spedbarn med grønnlig avføring, det var rett på sykehus og inn med sonde, ungen klarte ikke å svelge og holdt på å sulte i hjel! Hun har sonde enda, 2 1/2 år gammel.
Men jeg håper ikke det samme gjelder voksne, men jeg har lurt på det selv noen ganger, om ting går litt vel fort gjennom...
Hyper sa for siden:
Tror de snakker om bæsj.....:=)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.