< Tilbake til oversikten

Da har varene kommet!!!!!!!

expresso91 sa for siden:

I dag når jeg kom hjem fra jobb, stod det en firkantet pappeske og ventet på meg :D Jeg ble bare sååå glad for å se den!! Nå er jeg klar for julen.Mine Atkins varer hadde ankommet :D :D :D

Jeg måtte selvfølgelig ta en smaksprøve,og det var kjempegodt :) Men.......... Jeg fant fort ut at jeg ikke tåler Maltitol ...........
[color=red][/color]
Å kjære vene hvor mange ganger jeg har flydd på do de siste timene:eek: , og det bare etter en Sjokolade bar på 30 g...virkelige kraftige saker altså!!! Tenkte bare jeg skulle si fra om det..Husker Nille nevnte det til meg når jeg skulle bestille...men jeg tenkte..næss jeg tåler vel litt Maltitol..men den gang ei :o Uansett..det smakte ihvertfall kjempe godt :D Særlig Toffee Bits, de var dritgode, i ordets rette forstand :D
[font=Arial][/font]
Jaja, det var nå litt av en opplevelse ;) ;) ;)

Ulex sa for siden:

Åååhh, stakkars deg! Skikkelig nedtur når du hadde gledet deg sånn til godisene.

Men hvis du spiser bare bittelitt om gangen, går det sikkert bra - og da kommer snadderet til å vare kjempelenge... prøve å trøste

Ulex, minnes med gru en stor pakke lakrisstenger med maltitol

expresso91 sa for siden:

Takk Ulex :)

Det kommer nok til å vare veldig lenge etter gårsdagens strabaser ja...hehehehe
Lakris ja :) det er godt det, og det er jo lakserende i seg selv også det:eek: ..Jeg hadde bestilt pannekake miks og protein pulver også, så det gleder jeg meg til å prøve :D :D

Nille sa for siden:

Du har min hele og fulle medfølelse !!Jeg går stadig i baret med den der maltitolen. Nå tør jeg ikke noe lenger !! :o

:klem:

expresso91 sa for siden:

Takk for det :D Trodde virkelig ikke så lite kunne gjøre så stor skade..men jeg tok meg selv i å le av det i gå da :D

Du, Nille jeg lurer på en ting..Det karboteller programmet, finnes det på norsk? Det hadde vært veldig greit..hvis ikke må jeg bare bli litt flinkere i Engelsken min :p

:_online2l Jeg har forresten gått ned 3,5 kg til nå :D

Nille sa for siden:

Det jeg bruker finnes ikke på norsk, men Nalana har funnet et norsk et tror jeg. Mener hun postet en link engang... Skal prøve å finne den senere. Er på jobb nå. Bare sniker meg inn her i pausen ! :o

:D GRATULERER !!:D

Du kunne ikke tenkte deg å føre journal eller MUP med dine ukentlige resultater vel ? Det er innmari motiverende !!

expresso91 sa for siden:

Hei igjen :)

Jeg også snek meg innom på jobben tidligere i dag,men nå er jeg på nett :D Joda, har tenkt å starte en journal lenge, bare ikke fått rævva i gir :( men det kan jeg forandre på.Det er jo ganske lurt, så kan man se hvordan man ligger an hele tiden med karbo inntak, og få gode og strenge tilbakemeldinger!

Begynner med min Journal i morgen jeg da ;) Fant du ut noe om den norske karbo telleren? :hjelp:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.