< Tilbake til oversikten

Hvor får jeg tak i Anton Berg sjokolade

Dietorelle sa for siden:

Jeg må innrømme at jeg sliter veldig med det å ikke spise sjokolade, så skal jeg i det hele tatt holde ut må jeg bake litt sjokoladegerier tror jeg:-) Men Anton Berg sin sjokolade er jo umulig å få tak i for tiden; både Rema og Kiwi har sluttet med den...ihvertfall her jeg bor. Hvor får jeg tak i den? ER det ikke likt med karber i denne og i Cavalier sin da?

Yonah sa for siden:

Mener å ha hørt at den har gått ut av produksjon. De selger den ikke i butikken rett på andre siden av grensen her, og de har alt fra anton berg og har alltid hatt den sukkerfrie, men nå hadde de ikke...

Iset sa for siden:

De har sluttet å produsere den ja. Men mange butikker i området her har mengder av den enda. Så nå senest på Dropsen på Kvadrat. Litt langt fra deg da, hehe.

trillian78 sa for siden:

Jepp. Ute av produksjon :( Men Cavalier sine sjokkiser er enda bedre :D

Stupedama sa for siden:

Jeg skrev mail til Anthon Berg da jeg hørte det. Kan ikke alle gjøre det?

ross sa for siden:

Har de sluttet me den??? jeg kjøper den på meny;)

Lizzi sa for siden:

Ross: hvilken meny i Drammen har du funnet den på? Finner den ikke jeg da.

Jabba sa for siden:

Det er skikkelig synd at dem har tatt den ut av produksjon !

Elanessë sa for siden:

Nei har de sluttet med den..!! Så irriterende. Her hadde de den både på Bunnpris og Ica Maxi før iallefall.
Men Cavalier sin er god da :D

Iset sa for siden:

Jeg synes Cavalier smaker søtt fett. Da er Stella Premium litt bedre, men Cloetta sukkerfri er det nærmeste jeg kommer Anton Berg i smak.

Jabba sa for siden:

Sukkerfritt sin sjokolade er god den - men jeg får utrolig mye luft i magen av den. Det bobler og koker i timesvis etter jeg har spist litt....Slik var det ikke med AB....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.