< Tilbake til oversikten

Karboblokkere

Gullegull sa for siden:

Hei!
Jeg lurte på om noen har noen erfaring med Karboblokkere (Phase2)?!

Kitt sa for siden:

Bortkastede penger!:ja:
Det eneste som ble slankere, var lommeboken!:rolleyes:

Hadde det vært så bra som de skal ha det til, hadde pillene blitt solgt på resept!:p

Gullegull sa for siden:

Ok;)

Det er vel ikke akkurat så veldig mye av disse slanketablettene som faktisk virker, men noen kan jo være såpass heldige å få en effekt;)
Men uansett, tusen takk for svar;)

Areola sa for siden:

Jeg har faktisk hørt om flere som har hatt negative opplevelser av tablettene også. Vondt i magen for eksempel..

Gracella sa for siden:

Null virkning på meg i alle fall. Jeg kjøpte to bokser phase2 som jeg spiste ila to mnd, tror jeg det var (noen år siden nå).
Jeg merket absolutt ingenting - selv om placeboeffekten virkelig burde ha slått inn; for dette hadde jeg trua på, he, he.
CLA var heller ingen suksess og Comet "slankekrem" virker muligens på strekkmerker, hva vet jeg ;).

Ketolyse/lavkarbo virker heldigvis :D

Gullegull sa for siden:

Ja, jeg har ihvertfall hørt både negativt og positivt på disse tablettene...
Men det er jo som alt annet, noe funker på enkelte og andre ikke igjen!
Og hvis noen har prøvd de så hadde det vært flott med tilbakemeldinger;)

Juve sa for siden:

Et annet godt argument for å ikke bruke karboblokkere, er jo at man ikke kan gå på dette hele livet, og hva vil skje når man slutter å bruke dem? Hvis man fortsetter å spise karbohydrater da, vil man bare gå opp igjen, kanskje tilogmed enda mer. Ellers må man kutte ned på karboene, og da kan man likegjerne gjøre det først som sist, i stedet for å først bruke masse penger på noen teite piller som kanskje ikke hjelper en gang:P

Yonah sa for siden:

Det finnes ingen enkle snarveier for å gå ned i vekt. Og du kan jo ikke spise karboblokker hele livet heller.
Kutt ut raske karbohydrater og spis sundt fett og spis deg mett, da vil du oppleve forandring. For lite karbohydrater kan man leve på hele livet og det er langt fra så dyrt som noen piller.

Camz sa for siden:

Hold deg langt borte er mitt tips. Jeg endte opp med å gå opp i vekt å da hadde jeg ikke trykket innpå med karboer heller. Med en gang jeg sluttet med phase 2 begynte vekta å synke igjen :D Så jeg signerer Imse, det finnes dessverre ingen snarvei :o

Mona S sa for siden:

Har en bekjent som var prøvekanin på de pillene en periode, men han måtte slutte for han ble så rar i magen av dem. De andre som var med på forsøket gikk ned 4-5 kg, men jeg vet ikke hvordan det gikk med dem etter at de sluttet på pillene.
Det er vel kanskje litt sånn at det som går fort av, kommer fort på hvis man ikke passer på kostholdet....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.