< Tilbake til oversikten

Er det noen her som bor i Trondheim?

candyland sa for siden:

var nedom meny i går for å kjøpe flere ketolysetabletter, og atkins bars, men butikken var blitt nedlagt:( i helga skal jeg til trondhjem, noen som vet om butikker hvor man får tak i ketolyseprodukter der??

Madamim sa for siden:

Ultra på Lade er forhandler i Trondheim :)

bumbleroot sa for siden:

ja ultra på lade har tabletter, stix, mel ol. men de har dessverre sluttet å selge ketolysepølsene :(

nomma sa for siden:

Det viste jeg ikke, så bra at du spurte Candyland :)

Da blir det ett besøk innom Ultra i helgen.

Bæret sa for siden:

Jeg som hadde lyst til å prøve dem...:mad:

Ingen plasser i Trondheim de går an å få tak på da?

nomma sa for siden:

Kan anbefale Grillstads grove pølser type Bratwurst 1 karb pr 100g
kjøpte på Ica

tufsa83 sa for siden:

Var innom ultra en dag for å få i pølsene, de hadde visstnok gått ut på dato dem som dem hadde, MEN, hu dama jeg snakka med sa dem skulle ta inn igjen til sommeren. Var visstnok bare et sted i norge de ble produsert. Ellers har dem bare bakemiksen og stixene der, skulle ønske det fantes fler produkter jeg....

bumbleroot sa for siden:

den damen jeg snakket med først sa også at de fikk inn flere pølser (utgått på dato), men når jeg spurte etter dem forrige torsdag sa ferskvaresjefen at de hadde sluttet med ketolyse pølsene. Sa ingen ting til meg om at de skulle ta de inn til sommeren igjen. Men det hadde vært supert om de hadde gjort det :)

Grovsnus sa for siden:

Sjekk her på forumet eller hjsida til Torkill, han har lagt ut ei liste over forhandlere. vet ikke hvor oppdatert den er.
Mvh Grovsnus
ha ei god pølse

tufsa83 sa for siden:

Hmm, da har du spurt etter meg, så da kan det vel hende. Men tror dem tar inn sånne pølsa hvis man spørr da? Dem skal jo ta inn det folk etterspør på ultra mene æ....:p vi får mas masse, så kanskje vi e heldig:rolleyes:

bumbleroot sa for siden:

jeg lurer på om jeg skal spørre om jeg kan ha en ordre inne hos dem på pølser, og hvis flere gjør det samme så kan det jo hende at de tar de inn igjen.

bumbleroot sa for siden:

kjøpte en pakke istad, og de var knallgode! masse smak. anbefales virkelig.
Takk for godt tips :)

Bæret sa for siden:

Takk for tips!

Noen som vet om de selger lite øl ute på byen noen steder?

tufsa83 sa for siden:

JA!! lets do it!!! :D:D

candyland sa for siden:

takk for hjelpen. nå er jeg kommet hjem fra trondhjemstur med ny forsyning av ketolysepiller og atkins sjokolade:) syns ultra var en super butikk med stort utvalg i ferskvareavd og hyggeli betjening. han som viste meg til pilene sa at det hadde vært veldig stor pågang av de i det siste, så tror ikke det trengs så veldig mye mas for å få de til å ta inn igjen pølsene, han viste tydligvis at lavkarbo selger!:)

mamma87 sa for siden:

spurt hvertfall 3 ganger etter ketolysepølser i år,men de har enda ikke fått de inn.selv om de sa at de skulle sende meld når de fikk de inn.? tror man må snakke med noen andre enn de i butikken,for de tror jeg ikke har så mye peiling egentlig:P

tufsa83 sa for siden:

Æ satse på at masing funke, ska ta mæ en tur i mårra å gnæg litt ekstra:cool:

annine sa for siden:

heisan. Ultra På Lade har Ketolyse produkter, soyaprotein får du også tak i ved Helsekostbutikker. Lykke til!

bumbleroot sa for siden:

var innom Ultra idag. Innkjøps-sjefen er på ferie, men de tok tlf. nr mitt og skal ringe meg når de vet sikkert hva som skjer med pølsene. De har visst hatt mye problemer med å få inn pølsene, kort dato osv.

Jeg sa at jeg visste om flere som var ute etter pølsene, og det skulle hun fortelle videre.

Så da får vi bare vente og se.

tufsa83 sa for siden:

Flotte greier, jo flere vi er sammen:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.