< Tilbake til oversikten

Konspirasjoner eller butikk? 2

arvid g sa for siden:

Er dette en Konspirasjon? Eller bare god butikk?

Lipitor,kolesterol senker fra Pfizer!
Ha i minnet at alle leger har av sin biologi professor lært alt om Kolesterolets ekstremt viktige biologiske prosesser! Tror dere ikke at toppfolka i Pfizer vet det samme?
Dette er "glemt" med en gang de kommer ut i praksis,da er de nærmest under administrasjon av legemiddel industrien.
Men tenker de ikke på helsa vår da?
Lipitor .kolesterol senkende medisin fra Pfizer(som også har produsert Kjemiske våpen !!),selger for ca. 65 MILLIARDER pr.år.!
Eller tror dere at de pusher Lipitor gjennom legene for å være "snille" med oss?
Nå er det søksmål mot Pfizer i USA[font=Arial][/font]
[font=Arial][/font]
Lipitor øker Hjerte Infarkt med 10 %!
The pharmaceutical company Pfizer is being sued. Health-care advocates Community Catalyst say that Pfizer lied to women and seniors when they claimed that Lipitor would reduce their risk of having a heart attack. The case used a recent study of 2,000 women as evidence. The study found that women who took Lipitor ran a 10 % higher risk of heart attacks than those who took a placebo!
USA Today September 28, 2005[font=Arial][/font]
Community Catalyst.org [font=Arial][/font]
Boston Herald September 29, 2005[color=#222222][/color]
Tror du at Pfizer snart vil si at:
"vi beklager at vi har solgt denne giftige medisinen,som har ført til så mye sykdom og død, så nå slutter vi frivillig med det" !!
De folka der slutter ikke med noe som helst,før de blir dømt til det i en rettsal!
Det kommer de til å bli!
Tror du at de ikke har visst om disse negative effektene fra Lipitor?

Siste nytt i ”Kolesterol-Saken”. 9/8/2008[color=#222222][/color]
Overlege på hjertemedisinsk avdeling på Rikshospitalet gikk hardt ut mot Lipidklinikkens ”vrang-bilde” på Kolesterol!! Det skulle han ikke gjort![font=Arial][/font]
”Jeg er innklagd til legeforeningens etiske råd på grunn av mine kjetterske tanker om kolesterol. Egne meninger er tydeligvis ikke bra. Men jeg har ikke tenkt å la meg kneble, for det siste halvåret har vist at jeg hadde rett. Først vil jeg minne alle kolesterolfanatikere om Grunnlovens § 100, som presiserer at ”Ytringsfrihet bør finde sted”. De har mye de må forsøke å kneble om dagen, som resultatet av to store studier fra USA.” Lipitor øker sjansen for Infarkt og hjerneslag med 10%
Av: Tor Ole Kjellevand

Han ble ”frikjent”!
Her ser dere litt av min motivasjon til å i det miste få infoen ut til dere! Det er kun de metoder jeg bruker nå, som har gjort at alle dere ”er kommet på banen”! Ingen i ansvarlige stillinger ønsker å lese det dere har lest. Jeg sensureres vekk fra flere nettsteder,kanskje også snart fra Lavkarbo.no? Hva er de redde for? Hvem er de redde for? Eller er det bare så enkelt at de gir blaffen? Selv om det kan koste enormt mange mennesker livet?

Har dere aldri tenkt den tanken, hvorfor dere aldri har hørt alle de skadelige effekter fra eks. plante og fiske fett? For de er reelle! Det som forundrer meg meget er at ernærings ”eksperter” og helsepersonell ikke engang blir bekymret av å se studiene?
Jeg ville ”gravd” meg ned i det for å se om dette kan være tilfellet for jeg liker ikke utviklingen hva sykdommer angår! Eller synes man at helsetilstanden i folket er veldig bra?
Men nå som dere vet det, kan dere enten gå inn på evt. Ray Peats web for lese dere opp på helse emner, eller dere kan gi blaffen!
Har dere en frisk, slank og sterk kropp så er vel det ok? Men,hvis dere derimot ikke har det, ja hva gjør dere da? Det er ditt ansvar!
Arvid g

Yonah sa for siden:

Den store kolestrolbløffen er vel godt kjent her på forumet.

Får jeg spørre om hvorfor du legger ut denne infoen her, når de fleste her er oppdatert på dette med kolesterol?

Jeg er forøvrig helt enig at legene burde ta til seg informasjonen og sluttet og feilinformere, men det er vel knapt noen slike leger her på forumet. Her på forumet er det nok heller flusst med folk som spiser metta fett og egg og bryr seg døyten om kolesterolet.

arvid g sa for siden:

dette er nok min svanesang på denne webben,snart slipper dere å ergre dere!

ag

Kula sa for siden:

Det har vært en mengde innlegg her på forumet som påpeker statiners manglende effekt og alvorlige bivirkninger. Det har også tidligere gjentatte ganger blitt påpekt legemiddelindustriens kyniske fokus på profitt på bekostning av folks helse. Statiner er bare ett eksempel. Offisielle diabetsråd og diabetesbehandling er et annet grelt eksempel. (Jeg tenker da på diabetes II.) Legemiddelindustrien tjener enormt mye penger. Det er klart de bruker mye midler på å sikre at de kan fortsette med det. De kjøper forskere, leger og annet helsepersonell for å opprettholde status quo. De er ikke interessert i folks helse. Like lite som våpenindustrien er interessert i varig fred.

Tor Ole Kjellevand er omtalt her på forumet som "en modig maur" som tør å si hva han mener. Han sluttet i stillingen sin som overlege ved Rikshospitalet en kort stund etter at han hadde fremført kritikken sin mot Lipidklinikken på Ullevål universitetssykehus. Tilfeldig? Neppe. Konspirasjon? Kanskje. "Vår egen" Dag Viljen Poleszynski går langt i å antyde at han mistet jobben som professor II ved Høgskolen i Harstad fordi han hadde feil meninger. DVP har forøvrig flere interessante artikler om "Politikk og Helse" i siste utgave av Mat & Helse (nr 4 2009).

Vi er svært mange som er klar over at "sannheten" ofte ikke kommer frem når det gjelder kosthold. De aller fleste her på forumet har innsett at grovbrød og frukt ikke er helsekost. Det er absolutt plass til deg også, men da må du slutte å te deg som om du er den første i Norge som har funnet ut av disse tingene.

Jeg har i lang tid vært klar over at smør og fett fårekjøtt er helsekost. Jeg må innrømme at jeg foreløpig ikke er helt overbevist om at fet fisk er dødelig for meg, men jeg avviser ikke at jeg en dag kommer dit...

Stå på!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.