< Tilbake til oversikten

Kun magen igjen

Tulla 81 sa for siden:

Hei alle sammen,

Jeg har vært av og på ketogent kosthold deler av 2008 og 2009.

Jeg har mistet masse over hele kroppen, men nå er det kun overkroppen som gjenstår. Det vil si mage og øverst på ryggen...

Hvordan forsvinner dette? Er det noe man kan gjøre for å få fortgang på fettet som ligger igjen der?

Har ca 4 kilo igjen, og det er mulig alt i disse områdene forsvinner sist, men det er ganske irriterende!

Håper på tips og hjelp :-)

Ha en fin dag videre!

Bellabo sa for siden:

først vil jeg gratulere deg med bare 4 kg igjen til målet er nådd:D

Tror det er bare en ting du kan gjøre for å "finjustere" deg.. og det er trening... ;)

Men, det kan jo være som du nevner at du blir fornøyd etter de siste 4 kg..

Torkil sa for siden:

Hei
Hverken trening, massasje eller andre tiltak kan fjerne fett der vi ønsker det. Det er vektreduksjon som fjerner fett og da kommer det i tur og orden.:o

Lykke til.

Torkil :)

Tulla 81 sa for siden:

Tusen takk for svar begge to!

Jeg føler nesten at de siste kiloene har flyttet seg fra andre steder på kroppen og satt seg rundt magen. Mesteparten av fettet er borte andre steder og jeg ser litt klumpete ut rundt magen. Det er sikkert der de siste 4 kiloene ligger....

Jeg får jobbe meg gjennom de siste, tiden vil vise!

Takk for svar og lykkeønskninger!!

Svane sa for siden:

Kiloene har helt sikkert ikke FLYTTET på seg, det bare virker sånn fordi disse kiloene henger igjen når kiloene rundt har blitt borte. :)

Det forsvinner nok når vekta går ned de siste kiloene. Masse lykke til, og gratulerer med alt du har oppnådd så langt!

Tulla 81 sa for siden:

Igjen tusen takk for svar.

Det har sikkert ikke flyttet på seg nei, men det føles slik. Kiloene rundt magen sitter som støpt, men jeg merker at vekten går sakte, men sikkert nedover. De siste 4 er ganske seige...

Ha en super dag!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.