Grovsnus sa for siden:
www.adressa.no/forbruker/helse/article1319628.ece
fant denne linken i Adressa i dag
Mvh Grovsnus
Ha et godt eple, eller ikke.
Grovsnus sa for siden:
www.adressa.no/forbruker/helse/article1319628.ece
fant denne linken i Adressa i dag
Mvh Grovsnus
Ha et godt eple, eller ikke.
danish sa for siden:
Kult.
Dette er ikke noe nytt. Fruktose er ganske ille for leveren, og livsfarlig hvis det kommer ut i sirkulasjonen. Frukt er dessuten junk food ernæringsmessig.
lokkebiff sa for siden:
... ;)
Photobscura sa for siden:
Ble litt matt av å lese kommentarene jeg, da :o At frukt er så himla sunt er jo en like etablert sannhet som at animalsk fett er usunt :rolleyes:
Alkazelters sa for siden:
Jeg blir så oppgitt over alle de ekstremt dumme menneskene som kommenterer slike saker....
energibunten sa for siden:
jeg spiser lite frukt, bare som dessert etter en middag. frukt for seg ila dagen gir meg hodepine og nedsatt energi og oppblåst mage og belegg på tennene og økt apetitt.
Grønsaker har alt det beste frukt kan tilby og mer til.
Photobscura sa for siden:
Bær -særlig i sesongen er mer enn frukt nok for meg :cool:
Yonah sa for siden:
DU verden så mange uvitende mennesker det er der ute!
Jeg er 28 år og da jeg var liten hadde vi en regel om at vi ikke skulle spise mer enn 1-2frukter om dagen, for frukt var jo sukker som mamma sa. Og hun hadde rett..
Og at mennesker nå for tiden ikke skjønner at det er sukker i frukt og frukt ikke kan spises ubegrenset, det er vannvittig, men det er mange mennesker der som kun hører på det anbefalingene sier og ikke undersøker noe selv.
PrøveKanin sa for siden:
Tror neppe det var frukt som gjorde at jeg la på meg alle kiloene, men tror ikke det er enten skal trenes vanvittige mengder eller ikke spises frukt i det hele tatt hvis man vil gå ned...
aslaug sa for siden:
Jeg har spist enorme mengder med frukt i hvertfall de siste 20-30 årene av mitt liv. Minst 1 kg epler hver dag, tenk hva det medførte av gass:D:D??
Da jeg skulle over på lavkarbo, så trodde jeg ikke det skulle gå pga min avhengihet av frukt.
Men det har gått helt fint, har ikke lyst på frukt lenger og savner ikke flatulensen. Men å si at frukt ikke er sunt er som å banne i kirka i mine kretser, så jeg spiser min lavkarbomat i stillhet.
[color=#ff0000][/color]
Homer Simpson sa for siden:
Har heldigvis aldri vært spesielt glad i frukt jeg...
Iset sa for siden:
Hehe denne må jeg vise til svigerfar. Frukt går i hans øyne for å være det mest sunne som finnes. Skal man slanke seg, spis frukt. Skal man bli kvitt alle slags sykdommer, er det bare å spise et eple om dagen. Han maser og maser på oss om at vi må spise mer frukt, for det finnes ikke noe sunnere. Egg bare om søndagene og selvsagt ikke noe fett. Men mengder av frukt, da blir man slank og sunn. :lol:
Skal se hva han sier om denne artikkelen. :p
Cyan sa for siden:
Vet dere, jeg har faktisk rett og slett slutta å bry meg :lol:
Det at frukt er så jævla sunt er en "sannhet" som nok kommer til å stå lenge. Så la folket spise frukt til det tyter utav øra, så kan jeg takke pent nei og kaste i meg en ribbebit i stedet :D
PrøveKanin sa for siden:
Jeg er for øvrig enig helt enig med dere, om det ikke kom frem av min siste post :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.