Er ny på denne siden, og har nettopp begynnt på ketolysekuren. Fikk den anbefalt av en kamerat som har gått på den i 3 mnd nå, og for noen resultater!! Intet mindre enn imponerende :)
Med tanke på overflødig hud, blir det værre hvis en går fort ned i vekt? Har 30 kg jeg ønsker å ha bort, og er det håp om at det ikke blir noe hud til overs? Føler kiloene forsvinner av meg litt raskere enn ønsket nå i starten, men det stopper vel litt opp etterhvert :)
Dette er like inndividuelt som vi er medlemmer her inne dessverre. Selv har eg gått ned 30 kg nå og ser at det er litt hud her og der, men jeg har fremdeles like mange kg igjen så litt vanskelig å svare på hva resultatet blir til slutt :)
Men vekta går som regel raskest ned på begynnelsen og så tar det litt tregere etterhvert. Det optimale skal vistnok være mellom 0,5 - 1 kg i uka for at hodet, kropp og hud skal følge etter :)
Som Fungirl sier, så er det veldig individuelt :ja:
Jeg hadde samme tankegang som deg da jeg hadde min første runde, litt redd for at det skulle gå for fort. Rett og slett fordi jeg ville at huda, og ikke minst hode skulle klare å følge med. Vekttapet stabiliserte seg hos meg, til ca 500 gram i uka... Og huda har klart å følge med ganske greit. Noe overflødig er det, men ikke heng nok til at jeg får dekka operasjon. Og kirurgen sa også at huda bruker flere år på å trekke seg sammen :ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.