< Tilbake til oversikten

Dr Dahlqvist kommer til Norge - 17. og 18. november

janmesi sa for siden:

Hei godtfolk - gode nyheter

DEN 17. OG 18. NOVEMBER KOMMER DEN SVENSKE "FETTLEGEN" ANNIKA DAHLQVIST TIL NORGE. HUN TREKKER FULLE HUS I SVERIGE, OG HAR SATT LAVKARBO PÅ DAGSORDEN I NABOLANDET SOM INGEN ANDRE FØR HENNE!

Hun reiser Sverige rundt, og dette var første ledige anledning ... Vi legger opp til et 4-timers arrangement fra 18 - 22, sentralt i Oslo, med en inngangspris på cirka kr 200,-.

Foreløpig er lite klart, men jeg vil poste informasjon her og på forlagets hjemmeside.

Les mer om Annika Dahlqvist:
blogg.passagen.se/dahlqvistannika/?anchor=introduktion_till_lchf

Og gled dere til boken og arrangementet i november!

Beste hilsen Jan M.
(tips og forslag om innhold & andre foredragsholdere mottas med takk, send meg gjerne en mail [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL])¨

Areola sa for siden:

Hurra!!! :heia:

i oslo?

Areola sa for siden:

Ja, det stod det jo.. :rodme:

Iset sa for siden:

November ... Hmm, kanskje jeg får mulighet til å ta en tur.

Iset sa for siden:

Ja, er det ikke der ALT er? snøft

Veggpryd sa for siden:

Annika Dahlqvis er verdt å få med seg!

Hun har kjempet med nebb og klør for at det svenske Livsmedelsverket skal endre sine kostråd, og hun har fått fettdebatten på dagsplanen i Sverige. I Dagens Medisin kan man også lese at svenskene har endret holdinger til fett og karbohydrater.

Areola sa for siden:

Annika er en stor heltinne!

janmesi sa for siden:

Påmeldingene strømmer på - lavkarbo.no-folket anbefales å være tidlig ute! Jeg gleder meg til å se noen av dere der. beste hilsen Jan (som nå jobber med å få Skaldeman til Trondheim 19. november)

//Jan 93009922

janmesi sa for siden:

Det blir ingenting av Skaldeman i Trondheim 19.11, men vi undersøker mulighetene for å ha noe i SKI sammen med et legesenter der. Will keep ya all updated. Sjekk også ut [url]www.lillemaane.no/lchf/[/url] for siste nytt. Best regards, Jan

janmesi sa for siden:

Det blir da et kveldsseminar om LCHF også i Ski, 19/11 fra 18-21, sammen med lege Audun Myskja. lillemaane.no/lchf/

janmesi sa for siden:

Så begynner LCHF uken! Annika Dahlqvist og Sten Sture Skaldeman kommer til Norge i morgen. Jeg håper å se mange fra lavkarbo en av disse dagene - løfter opp denne tråden litt ... i morgen, tirsdag, på Tanum Karl Johan kl 17.00 - onsdag 18. på Høgskolen i Oslo og torsdag 19. i Ski

Se [url]www.lillemaane.no[/url]

VEL MØTT - ALLE SAMMEN!!!

Veggpryd sa for siden:

Er det noen som skal på seminar i keld? Jeg skal dit, og det hadde vært moro å truffet på noen andre fra forumet her. :)

trillian78 sa for siden:

jeg skulle ønske jeg kunne, men kan ikke :( Kos deg i kveld da veggpryd! Og avlegg rapport i morgen.

Areola sa for siden:

Jeg kunne heller ikke :(
Rapport, rapport, rapport!

Veggpryd sa for siden:

He he! Skal prøve å rapportere litt. Dere har sikkert hørt alt de snakker om tusenvis av ganger før, så jeg skal spare dere litt der. Det har jeg også, men det er jo veldig gøy å være med når de først er her i Norge. :)

Det startet med Annika som fortalte om hovedprinsippene i LCHF kost og hun fortalte også sin egen historie om hvordan hun oppdaget LCHF-kosten, og hvordan hun endelig ble frisk og slank. Så tok Skaldeman over, og vi var så heldige at vi fikk overvære verdenspremieren på Skaldemans egenproduserte PowerPoint-presentasjon! :lol: Vi fikk se Skaldemans før- og etterbilder. Det var mange av før-bildene jeg ikke hadde sett før, så det var jo litt moro. Det er artig med Skaldeman. :)

Så var det Sofie Hexeberg. Hun hadde med seg mange ulike caser, og med dette viste hun oss hvor mye insulin faktisk påvirker helsen våres på så mange måter. Ikke bare fedme, men så mange andre ting også.

Til slutt var det Dag Viljen Poleszynski sin tur. Jeg har ikke hørt han før, og gledet meg veldig til dette. Han er utrolig kunnskapsrik og velformulert, og kunne gjerne holdt på et par timer til for min del. Har du mulighet til det, vil jeg anbefale å løpe til forelesningssalen neste gang han skal holde et foredrag om evolusjon og kosthold.

Det var noen som tok bilder der, og tar jeg ikke helt feil havner sikkert noen av de på hjemmesiden til [url]www.kostreform.no[/url] om ikke så altfor lenge.

Jo, en ting til: Skaldeman reklamerte litt for en helsekostbutikk her i Oslo, Fenaknoken. Jeg fant nettsiden til Fenaknoken, og bringer reklamen videre her. Han kalte butikken for "den beste helsekostforretningen i hele Oslo" og han har helt rett! :D

[url]www.fenaknoken.no[/url]

Viclin sa for siden:

Takk for fin rapport!
Men helsekost på den nettsiden? Fant bare spekemat der, jeg.

Veggpryd sa for siden:

Ja, nettopp! :)

Viclin sa for siden:

Å ja, sånn ja. Tenker helsekost som Cocosa etc, jeg.

Fnutte sa for siden:

Poenget hans var vel det at man ikke trenger en massevis av produkter fra helsekosten. Han mener at den beste kosten for helsen er gode og fete kjøttvarer :D

Viclin sa for siden:

Ja, det skjønte jeg, men siden det sto helsekost antok jeg at det var en vanlig helsekostbutikk.

janmesi sa for siden:

YO! Vi fant en helsekost i Ski også - den blinde ku :-)

Se [url]www.lillemaane.no[/url] -> boksidene til Skaldeman og Dahlqvists bøker, så ser dere noen bilder. Det ble stappfullt i Ski! Moro ...

Gleder oss til neste LCHF arrangement, i slutten av april ... Bergen/Stavanger er planen.

Sulphur sa for siden:

Word. :lol: (klarte ikke dy meg)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.