< Tilbake til oversikten

Vektendringer gjennom syklus

guro sa for siden:

(Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne, jeg :o )
[font=Comic Sans MS][/font]
Jeg lurer på om noen vet hvordan vekt og vann normalt endrer seg gjennom syklus - og hvorfor.
[font=Comic Sans MS][/font]
For meg ser det ut til av vekten er lavest før og under mens - og det virker totalt ulogisk på meg, for det er jo da en føler seg hoven og oppsvulmet.

Anne sa for siden:

Vet ikke noe om dette jeg altså, men jeg la som regel på meg to kilo rett før og under mens, og følte meg deretter:cool: Om det er noe forskning på dette vet jeg sannelig ikke.....

Aline sa for siden:

har lest en artikkel i KK om dette. dessverre husker jeg ikkenoe nyttig, men der std det når forbrenningen var høyest og lavest osv... tror bladet var fra julen 2002...? eller noe.

Gir sa for siden:

De fleste legger på seg litt før og under mens, men jeg har aldri testet dette ut vitenskapelig :)

Nille sa for siden:

Jeg legger som regel på meg 0.5 -1 kg og ER oppblåst. En eneste gang har jeg opplevd å gå ned under mensen og opp igjen etterpå. DA skjønte jeg lite....:p

NÅ sitter jeg her med hovne bein - oppblåst mage (livmor ?) og sikker vektoppgang fra sist uke :mad: Bare fordi det er veie dag. Men jeg føler meg tynnere :D Schizo ?? :p

mofe sa for siden:

Jeg har erfaringer med at jeg veier "mere og mere" jo tettere opptil mensen jeg er. Og når jeg er ferdig, veier jeg mindre..

Mener å ha sett ett sted at det kan stemme også (!). :p

Fordi kroppen samler opp blod mellom eggløsning og mens, og skiller det ut under mens.. Det høres iallfall logisk ut.. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.