(Litt usikker på hvor jeg skulle legge denne, jeg :o )
[font=Comic Sans MS][/font]
Jeg lurer på om noen vet hvordan vekt og vann normalt endrer seg gjennom syklus - og hvorfor.
[font=Comic Sans MS][/font]
For meg ser det ut til av vekten er lavest før og under mens - og det virker totalt ulogisk på meg, for det er jo da en føler seg hoven og oppsvulmet.
Vet ikke noe om dette jeg altså, men jeg la som regel på meg to kilo rett før og under mens, og følte meg deretter:cool:
Om det er noe forskning på dette vet jeg sannelig ikke.....
har lest en artikkel i KK om dette. dessverre husker jeg ikkenoe nyttig, men der std det når forbrenningen var høyest og lavest osv... tror bladet var fra julen 2002...? eller noe.
Jeg legger som regel på meg 0.5 -1 kg og ER oppblåst. En eneste gang har jeg opplevd å gå ned under mensen og opp igjen etterpå. DA skjønte jeg lite....:p
NÅ sitter jeg her med hovne bein - oppblåst mage (livmor ?) og sikker vektoppgang fra sist uke :mad: Bare fordi det er veie dag. Men jeg føler meg tynnere :D Schizo ?? :p
Jeg har erfaringer med at jeg veier "mere og mere" jo tettere opptil mensen jeg er. Og når jeg er ferdig, veier jeg mindre..
Mener å ha sett ett sted at det kan stemme også (!). :p
Fordi kroppen samler opp blod mellom eggløsning og mens, og skiller det ut under mens.. Det høres iallfall logisk ut.. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.