< Tilbake til oversikten

Jordbær

sara sa for siden:

Da var jordbærsesongen i gang:-) Jeg ELSKER det, og spiser gjerne en kurv hver dag, hvertfall flere ganger i uka om sommeren. Slo opp i Matvaretabellen, og så at rå jordbær har 6,6 gram karber pr 100 gram. Hvor mange gram er en sånn jordbærkurv mon tro? Kan vel spise mye jordbær hvis jeg da kutter på karbene andre steder? Jeg er så og si ferdig slanket, kun en vippekilo igjen. Skal derfor mest vedlikeholde den vekta jeg er på, men vil jo ikke legge på meg heller;)

trillian78 sa for siden:

Åååhh... Ferske jordbær :love: Jeg er som deg. Kan spise en hel kurv heeelt alene flere ganger i uka når det er sesong. Men det blir vel ikke det til det denne sommeren for min del :( En kurv skal veie 500 g, så det blir vel i det meste laget ifht karber.

FakeSmile sa for siden:

Åååh, det blir noe av det værste å kutte ned på, selv værre enn sjokolade : (( Æsj. Jeg vet ikke, men det er ganske mye karber i jordbær

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.