< Tilbake til oversikten

Er skikkelig matlei

SuperMarion sa for siden:

Ja idag er det slik at all mat byr meg imot.. Er egentlig litt sulten.. spiste stekt egg til frokost. Men det frister ikke med mer egg..
lite spennende i kjøleskapet også føler jeg..
tenker igrunn bare på brødskive, med smør, kokt egg og kaviar.. :snurt:
Og kanskje litt tidlig og steke kotelettene som skal være til middag..

noen gode forslag?

håhå har prøva den eggemelka ja.. men tydeligvis er ikke blendern min noe å rope hurra over. For det smakte pyton.

lokkebiff sa for siden:

Det er aldri for tidlig (eller for seint) for en saftig kotelett :sikle:

Ellers finnes det jo mange gode brødoppskrifter her inne som er kjekt å ha på slike dager som beskrevet..

Gi deg nå iallefall ikke, "over skyene er himmelen alltid blå" ;)

:klem:

Yonah sa for siden:

Fikk du klumper i den? Isåfall har du ikke pisket godt nok. Eller var det at du brukte normalsaltet smør? Det kan gi ekkel smak som jeg må gjemme med søtningsmiddel ( derfor bruker jeg usalta smør) Du kan også bruke kokosfett, den er smaksløs.
Og hva brukte du som smak? Jeg måtte prøve meg litt frem før jeg fikk til eggemjølk som ikke smakte pyton! Nå drikker jeg det hver morgen.

brukte salta smør.. men det var konsistensen på hele greia som ga meg brekninger.. det ble skummete og vassen..

Gir meg ALDRI!!!!! :klem:

Yonah sa for siden:

Brukte du et egg eller to plommer da? Jeg synes det er veldig stor forskjell på å bruke et helt egg kontra bare plommer. Plommer gjør at den ikke blir så vassen... Og mye kakao de første gangene kan hjelpe... Jeg sier dette, fordi jeg laga selv noen glass som gikk rett i vasken...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.