Stilken sa for siden:
De siste dagene har jeg virkelig mistet energien, det er helt EKSTREMT
I dag har jeg bare hatt lyst å sove, ligge flat ut, vørt irritabel,sur og hissig
Er det normalt? vært i ketose i 2.5 uker
Stilken sa for siden:
De siste dagene har jeg virkelig mistet energien, det er helt EKSTREMT
I dag har jeg bare hatt lyst å sove, ligge flat ut, vørt irritabel,sur og hissig
Er det normalt? vært i ketose i 2.5 uker
Kitt sa for siden:
Helt normalt.;)
Kroppen trenger tid på å omstille seg fra karbo- forbrenning til fettforbrenning.
Energi kommer tilbake etterhvert!:ja:
Stilken sa for siden:
Flott, trodde virkelig jeg var helt på vidden her en stund.
Håper den er tilbake raskt, dette kom liksom over natten:eek: for to dager siden spant jeg rundt påtur og trening, ja alt mulig, i dag er jeg en muggen sur "kjærring" som ikke orker NOE
MariS sa for siden:
Jeg har det samme. Utrolig slapp og tom for energi.:mad: Satser på at det endrer seg snart.:)
bankebenken sa for siden:
Hei.
Vi er to stk her som går på samme kuren. I morgen har vå gått på kuren i totalt 3 uker. Både jeg og min samboer har vert ekstremt trøtt. Vi la oss os sov 12 timer for to dager siden og nå føler begge det samme igjen... :-(
Hvordan er det med andre bivirkninger? Jeg har også begynt og få små blødninger etter jeg begynte på kuren? er dette normalt? ( ser ikke noen info om at det er en bivirkning?)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.